KÄMPPÄ SNEAKPEEK & LIFE UPDATE

Huhhuh, postaustauko venähti näköjään taas pitkäksi. Tässä välissä mulla on alkanut uusi työ, uusi koulu sekä oon kerennyt muuttaa myös omaan kämppään, jonka mua muualla somessa seuraavat varmasti jo tietääki!. Niiin monena iltana on ollut postaus ajatuksissa, mutta kouluhommat, työt ja samanaikainen muuttaminen on vaan imenyt musta kaikki mehut niin että sen jälkeen ei ole jaksanut edes kameraa nostaa. Nyt kämppä alkaa olla jotenkuten koossa ja kalustettuna, toki vielä esim. keittiönpöydän tuolit ja myös tv-taso puuttuu ja seinät ammottaa tyhjyyttään. Ihan hyvältä kuitenkin pääosin näyttää! Lisäksi otin nyt syksyllä projektiksi vaatekaapin tyhjennyksen ja sain kamat vihdoin myös ihan kirppispöydälle asti! Siinä on mennyt myös jonkun verran aikaa, ja lisäksi kävin keskiviikkona poistattamassa mua kesällä vaivanneen viisaudenhampaan, jonka haava päätti tietenkin tulehtua heti poiston jälkeen. Viime päivät onkin vietetty tennispalloa varastoivan hamsterin näköisenä ja toinen poski on kieltämättä aika kamalan näköinen, haha... Onneksi sain pienen säätämisen jälkeen vahvat antibiootit, joten eiköhän tuo (toivottavasti) pian tuosta katoa!

Muuten mun arki on tosiaan ollut aika kiireistä, mutta pian kiire toivottavasti tasoittuu ja pääsen postailemaan uudesta kämpästä ja kaikista kivoista jutuista täällä! Lisäksi tein vasta tosi kivoja vaatepuolen löytöjä ja haluaisin päästä nekin jakamaan tälläkin puolella!
Mites teidän alkusyksy on sujunut, onko jollain muullakin pitänyt yhtä kiirettä kuin mulla?
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8