I'M BACK & MITÄ MULLE KUULUU?

Heippa, muistaakohan mua enää kukaan? Takana on koko blogihistorian pisin postaustauko, enkä näin äkkiseltään keksi sille edes sen kummempaa syytä. Hankala työaikataulu väsytti, kamera unohtui liian usein hyllylle ja vapaa-aikana ei koko kuvien ottamista tuntunut edes muistavan. Mä olen tehnyt tätä hommaa monta vuotta ja pikkuhiljaa kyllästyin painavan kameran mukana raahaamiseen, esineiden ja ostosten sommitteluun, kameran edessä poseeraamiseen ja postaustahdista stressaamiseen. Stressaavan pääsykoekevään myötä otin tähän rennomman otteen puhelinkuvailun muodossa, ja silloin homma alkoi taas tuntua omalta! Jotenkaan kesän alussa en kuitenkaan saanut tekstiä syntymään enää millään, ja ajattelin että pieni breikki tekisi hyvää.

Tässä sitä ollaan melkein kahden kuukauden jälkeen, mutta nyt myös inspiraatio on taas palannut! Kesän aikana on tapahtunut niin paljon kaikkea kivaa mitä tänne haluaisin jakaa, ja muutenkin tuntuu että nyt mulla oikeasti on jotain kirjoitettavaa. Mua muutenkin somessa seurailleet ovat nähneet suurimman muutoksen, eli sen, että muutin viime viikolla Helsingistä takaisin Rovaniemelle. Tätä tulen varmasti avaamaan tulevaisuudessa enemmän, mutta kyse on siis vain yhdestä välivuodesta, ei siis pysyvästä ratkaisusta! Toinen jo kommenteissakin kyselty asia on se, että pääsinkö vielä kouluun? Tänä vuonna yliopiston (eikä lääkiksen) ovet mulle vielä auenneet, vaikka aika läheltä liippasikin. Tähän mä en ole (enkä ollut) kauhean pettynyt, sillä mun realistisemmat tavoitteet ovat koko ajan olleet ensi vuodessa. Ja kaikki tänä vuonna tehty työ on kuitenkin jo pois ensi vuodesta! Olen siis supertyytyväinen tilanteeseen tällä hetkellä, sillä mulla on tiedossa niin uusi kiva työpaikka kuin koulupaikkakin syksylle!
Untitled Untitled Viime vuosi oli niin henkisesti kuin fyysisesti mun elämäni rankin vuosi ja se heijastui varmasti tänne blogiinkin. Etenkään syksy ei ollut erityisen hyvää aikaa, eikä muuton aiheuttama elämänmuutos ja muuten uudet kuviot varsinaisesti parantaneet tilannetta. Siitäkin päästiin onneksi yli ja keväällä asiat lähtikin parempaan suuntaan. Mulla on takana samaan aikaan niin mahtava ja niin hirveän rankka vuosi, että ei oikein tiedä mitä viime kuukausista pitäisi ajatella. Mä tutustuin mahtaviin uusiin ihmisiin, sain uusia ja menetin vanhoja kavereita, ja ennen kaikkea kasvoin ihmisenä todella paljon. Silti mä olen menneestä vuodesta niin kiitollinen, sillä sain varmasti vuoden aikana aikaan niin paljon enemmän kuin olisin kotiin jäädessäni saanut! Haikein mielin hyvästelin Helsingin ja Kallion, mutta paluu pohjoiseen ei ole onneksi pysyvä päätös ja enköhän mä täälläkin pärjää.
Tällä hetkellä asiat luistaa niin hyvin ja tulevaisuus näyttää niin kivalta + huomenna vietän 20v-synttäreitä! Halusin vain nyt tulla päivittelemään tännekin ja kertomaan, että tämä blogi ei ole kuollut eikä tule olemaankaan vielä piitkiin aikoihin! 

3 kommenttia:

  1. Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Saako kysyä, mikä toi mainitsemasi uusi koulupaikka on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan rovaniemellä alkavaa lääkislinjaa

      Poista
    2. Kiva että jollain vielä kiinnostaa :-D Ja joo, anonyymi veikkasi oikein eli menen samankaltaiselle linjalle kuin viime vuonna!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8