KEVÄTFIILIKSISSÄ

Heippa taas todella pitkästä aikaa! Mä voisin selitellä vaikka kuinka syystä tähän hiljaisuuteen mutta kyllä te varmaan arvaatte muutenkin; pääsykoeluku on yksinkertaisesti vienyt musta kaikki mehut eikä energiaa tunnu riittävän mihinkään muuhun. Onneksi tämä urakka helpottaa jo alle kuukauden päästä(apua...), ja sitten voin palata taas hieman sisältörikkaampaan ja tasaisempaan postailutahtiin! Nyt mä kuitenkin keräsin viimeiset voimani, koska mun on pakko julkaista nämä kuvat mitä napsittiin Tean kanssa pari päivää sitten! Kuten joku saattaa muistaakin, me oltiin tosiaan pari vuotta takaperin samalla kielikurssilla Californiassa ja nyt treffattiin vasta toista kertaa tässä vajaan kolmen vuoden sisällä! Viime kerrasta ei jäänyt mitään kuvaa muistoksi, mutta tällä kertaa meillä oli ihan tarkoituksenakin mennä ottamaan kuvia, ja päädyttiin yllätysyllätys tietenkin Tuomiokirkolle. Se on vaan kuvauspaikkana niin nätti ja selvästi myös suosittu ainakin kanssakuvaajista päätellen. Hyytävän kuvausession aikana me saatiin Tealle uusi profiilikuva ja mulle ensimmäiset asukuvat piiitkään aikaan... Oli muutenkin niin ihana nähdä ja jutustella taas pitkän tauon jälkeen!

Tältä viikolta on tosin luvassa lisää asukuvia, sillä mä osallistun huomenna ensimmäistä kertaa sekä Bloggers' Inspiration Dayhin sekä Indiedays Blog Awardseihin, ja mä oon niin innoissani! Noihin tapahtumiin on ropissut kutsuja aina tasaisin väliajoin jo useamman vuoden ajan, mutta pitkän välimatkan takia aikaisemmin ei ole tullut lähdettyä. Syksyllä tapahtumat olivat juuri samaan aikaan sm-karsintojen kanssa, mutta tällä kertaa mä vihdoin pääsen itsekin paikalle! Sen pitemmittä jorinoitta huomenna kannattaa olla somessa kuulolla, niin tekin pääsette päivän fiiliksiin mukaan! Mun päivää ja elämää muutenkin voi seurata instagramissa(@kkaroooo) ja snapchatissa(@karoliiiinas)!Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8