TESTISSÄ ESSENCEN MEIKIT

Aikaisemmin mä esittelin täällä mun uusia meikkiostoksia ja kysyin olisitteko kiinnostuneita pienestä Essence-meikkitestailusta. Aika monen vastaus oli kyllä, joten näin about kuukauden testailun jälkeen voin vihdoin kertoa mielipiteeni näistä!Untitled Untitled Kaikkein eniten mä käytin ehkä tätä Get picture ready! - peitevoidetta, joka osoittautui mun mielestä ihan hypetyksen arvoiseksi. Hintaa taisi olla reilut kolme euroa ja pakko sanoa, että tämä päihittää monet huomattavasti kallimmatkin vastaavat tuotteet! Voiteen sävy on kiva ja se ei hapetu iholla, tosin tämä voisi olla ehkä ihan aavistuksen tummempaa. Se kuitenkin levittyi kivasti ja peittävyyskin oli ihan hyvää, vaikkei tämä ihan älyttömän peittävä olekaan. Mutta juuri hyvä mun tarpeisiin! Parhaiten tämä sopii ainakin mun käytössä nimeomaan nimensä mukaisesti "highlight"- alueiden peitevoiteeksi, etenkin silmien alle ja otsalle, muualle tämä on mulle vähän turhan vaalea. Sanoisin että tämä on 8/10 ja vielä parempi jos hinnalla on suuri merkitys! Untitled Untitled Untitled Toisena tuotteena mulla oli 2 in 1 Eyeshadow & Primer sävyssä 01 nude, jota käytin nimenomaan primerina silmäluomille. Tästä mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset, sillä toisaalta tämä oli superhyvä ja näppärä tuote ja toisaalta ärsyttävä! Hyvinä puolina oli hyvä peittävyys eli se, että silmäluomien tummuus ja verisuonet peittyivät yllättävän hyvin eikä tuotetta tarvinnut käyttää paljoa kerralla. Tämä oli myös luomiväreille tosi hyvä ja pohja ja tuotteet tarttuivat ja pysyivät selvästi paljon paremmin verrattuna puhtaaseen luomeen! Mutta ne huonot puolet: tämä oli jotenkin "jankkia" ja vähän kuivahkoa ja sen levittäminen oli siksi mun mielestä vähän ärsyttävää, sillä mä tykkään tuotteista jotka "liukuu" paikalleen ilman sen kummempaa levittelyä ja hankausta. Ehkä tippa jotain öljyä saattaisi auttaa ja tekisi tästä vähän mukavamman käyttää! Lisäksi pitkäkyntisenä tätä oli todella ärsyttävää kaivaa pienestä purkista, sillä lopussa tuotetta oli enemmän kynsien alla kuin luomilla...
Mutta kaiken kaikkiaan tämäkin jää mulla silti varmasti käyttöön ja kouluarvosanana tämä olisi ehkä 7/10! Untitled Untitled Viimeisenä oli mun vähiten lemppari, eli Make me brow - kulmageeli. Tämä oli sävyn ja hinnan puolesta muuten tosi kiva tuote, mutta ainakin tästä mun kappaleesta puuttuu se geelimäisyys ihan kokonaan! Tästä tuleva efekti on vähän sama kuin ripsareissa: vähän väriä kyllä tulee kulmakarvoille, mutta tämä ei kyllä pidä karvoja ojossa tai ohjaa niitä mihinkään suuntaan. Tämän takia tämä oli mulle aika pettymys, sillä odotin tältä aika paljon etenkin, kun mun vanha Lumenen kulmageeli oli juuri loppunut ja etsin uutta lempparituotetta. Tämä ei siis ainakaan päässyt lemppariksi, vaikka aion käyttää tämän silti loppuun ihan luonnon säästämisen takia. Onko muilla tämän kulmageelin omistajilla ollut tästä samoja fiiliksiä vai onko mulle voinut vaan päätyä joku maanantaikappale? Tälle antaisin arvosanaksi ehkä 5/10 ihan vain siksi, että geelimäisyyden puuttuminen tekee tämän mulle aika hyödyttömäksi puteliksi.
Mitä olette mieltä tälläisista tuotetestauspostauksista, yay or nay?

6 kommenttia:

  1. Mullakin on ollut käytössä Lumenen kulmageeli, mutta se ei ole ollut kovin riittoisaa, ja siihen nähden siitä tulee tosi kallis meikkituote. Harmi, ettei tästä essencestä ole mihinkään. Mulle siinä kulmageelissä on juuri tärkeintä se, että kulmat pysyy aisoissa, koska väri tulee sitten kulmakynästä. Mulla on essenceltä ainoastaan concealer käytössä ja se on ollut kyllä megahyvä! :-) Toi eyeshadow & primer alkoi nyt kiinnostaa! ja nää postaukset ehdottomasti yay! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mun Lumenen kulmageeli taisi kestää mulla ainakin kaksi vuotta :-D Mullekin nimenomaan se geelimäisyys on tärkeintä, siksi oli harmi että tämä oli sen suhteen aika hyödytön :-/ Ja kiva kuulla, teen sitten jatkossakin aina välillä tällaisia!

      Poista
  2. Mulla on ollu käytössä pitkään tuo essencen kulmageeli ja ite oon kyllä tykännyt! se on totta että se ei kovin geelimäistä ole mutta kyllä mun kulmat on koko päivän pysyny paikoillaan tuon kanssa :o En tiiä minkä takia ei muilla toimi, voi olla että riippuu paljon siitä minkälaiset omat kulmat on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, ompa jännä! Voi toki olla sekin että mä oon aikaisemmin tottunut tosi "geelimäiseen" koostumukseen niin sit toi oli vähän yllätys :-D

      Poista
  3. Mulla on nyt käytössä toi essencen kulmageeli ja kyllä se muuten toimii ei mitään vikaa mutta ainoa vaan että kyllä se vähän sitä geelimäisyyttä kaipaa lisää

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8