IKKUNASHOPPAILUA

Hyvää lauantaita kaikille! Tämä viikonloppu lähtikin eilen aika vauhdikkaasti käyntiin, kun lähdettiin  valmennuskurssiporukalla ulos viettämään tyttöjeniltaa. Edellisestä baarireissusta olikin mulla jo aikaa ja oli kyllä tosi hauska ilta! Tänään fiilis olikin sitten vähän astetta väsyneempi ja olen viimeiset 3 tuntia odottanut sitä hetkeä kun pääsen sukeltamaan sänkyyn peittojen alle... Tänäänkin tuli kutsu lähteä Helsingin yöhön, mutta mä ihan suosiolla skippasin sen ajatuksen sillä olisin sinnekin varmaan nukahtanut kesken kaiken... Välillä on kiva vaan löhötä kotona ja mennä ajoissa nukkumaan!
Tänään mä päätin kuitenkin ryhdistäytyä siinä puolen päivän jälkeen ja lähdin keskustaan katsomaan uusia farkkuja, sillä mun edelliset mustat farkut oli yllätysyllätys ratkenneet edellisenä iltana. Nyt ollaan kai menossa parissa 5 tai 6, ei pysy enää edes laskuissa perässä... Farkkuja en kuitenkaan raskinut vielä ostaa, joten siirryin sitten muuhun ikkunashoppailuun ja kävin mm. katsastamassa uuden &other stories - liikkeen! Ehkä söpöin ja siistein liike ikinä, kiersin sen pariin kertaan läpi kaikkea mahdollista hiplaten ja etenkin kengät oli kyllä mun makuun! Kiersin vielä parin liikkeen ja Itämae Sushin(mun suurin pahe...) kautta kotiin ja loppuilta menikin Sinkkiksen seurassa. Tässä oli kyllä lauantai mun mieleen, huomenna pitää taas ottaa itseä niskasta kiinni ja hoitaa viikon to do - lista loppuun!Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

2 kommenttia:

  1. Onko sulla ollu siis noita never denimejä? Jos niin mitä oot tykänny? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut jo monta vuotta! Ne on vaan parhaat farkut ikinä, suosittelen kyllä lämpimästi! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8