COLOURPOP MILE HIGH SHADOW KIT

Vihdoin tämäkin pääsee esittelyyn täällä blogin puolella! Mua snäpissä seuraavat näkiväkin miten mulla oli ollut hieman vaikeuksia tämän paketin avaamisessa ja sen takia se olikin odotellut vuoroaan kolme viikkoa ikkunalaudalla. Lopulta uteliaisuus (ja tylsyys) voitti, ja pienen räpläämisen ja julman veitsihyökkäyksen jälkeen sain vihdoin luomivärit irti tästä paketista! Joskus elämä on pitkäkyntisenä hieman liian hankalaa... Mutta mitä ihanuuksia sieltä paljastuikaan! Ennen joulua mä tilasin pari juttua itselle ja samalla myös pari joululahjaa joiden joukossa oli yksi aivan ihana luomiväri, joka munkin oli sitten pakko saada! Lopulta sitten päätin tilata kerralla ihan koko setin, koska Colourpopin tuotteet ei onneksi ole mitenkään hinnalla pilattuja! Untitled Untitled Paketista paljastui iihana Mile high - setti, joka sisältää sävyt Truth, Nillionaire, So Quiche, Lala, Cricket ja Mittens. Noista mun lemppareita ovat aiiivan tajuttoman ihanat So Quiche ja Lala, joita voisin tuijotella vaan päivät pitkät kyllästymättä! Molemmat on ihania glitterisävyjä ja etenkin näistä ensimäinen heijastaa superkauniisti kahta eri sävyä ja näyttää luonnonvalossa varmasti tosi kivalta. Tämän setin hyviä puolia oli myös se, että yksikään sävyistä ei aiheuttanut sellasta meh-fiilistä vaan kaikki olivat tosi mieluisia ja pääsevät varmasti käyttöön! Sen pitemmittä puheitta mä annan kuvien puhua puolestaan, lisää aiemmin unohtuneen swatchkuvan alle heti kun saan sen muokattua!  Untitled Untitled

4 kommenttia:

  1. Vitsi nyt täytyy kyllä itekin tsekata Colourpopin sivut! :D

    piiakristiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tein ennen joulua ihan sikamaisen monta CP-tilausta, nyt pitänyt vähän taukoa mutta ne uudet pressed-luomivärit kyllä houkuttelee..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne uudet luomivärit näyttää niiin kivoilta! Mä oon koittanut kovasti vakuutella itselleni etten tarvi niitä... 😍

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8