WHAT I EAT IN A DAY

Hei taas! Mun piti tehdä tästä ihan perinteinen postaus, mutta jostain syystä päivän kuvista tuli todella ruokapainoitteisia, eli mennään nyt tällä teemalla sitten! Mä olen jo viime vuodesta saakka alkanut panostaa aina vain enemmän terveellisyyteen ja oman hyvinvoinnin vaalimiseen ja sitä kautta olen koittanut rempata myös ruokatottumuksia pikkuhiljaa. Tällä hetkellä mä olen tilanteeseen aika tyytyväinen, vaikka tietysti aina on jossain parantamisen varaa! Mulla on suunnitteilla postaus jossa avaan vähän laajemmin tätä mun "elämänmuutosta" ja mun elämää yleensäkin, joten pysykää kuulolla jos se saattaisi kiinnostaa! Untitled Aamupalaksi söin mun joka viikonlopun spesiaalin, eli avocadotoastit, jogurttia myslin kera ja juomana appelsiinimehua. Lisäksi kuvasta puuttuu vielä keitetty kananmuna jonka joskus syön myös omeletin muodossa. Niin hyvää ja helppotekoista!  Untitled Lounaaksi söin laiskuuden yllättäessä munakasta, mutta en sitä nälän yllättäessä muistanut kuvata. Päivälliseen sen sijaan panostin hieman enemmän ja tein kana-avocadopastaa, eli ehkä mun lemppareinta ruokaa ikinä! Heitin vain kaupasta haetut kanat eilisten pastajämien ja avocadon sekaan ja voilá, herkkuannos on valmis! Juomana oli tällä kertaa True BCAA-energiajuoma, jota ostin koska tuntui etten meinannut päästä millään hereille alkupäivästä! Mähän en siis juo kahvia ja ollenkaan ja olen muutenkin yliherkkä kofeiinille, joten loppupäivä menikin käsien tärinän ja sydämentykytyksien siivittämänä. Mutta ainakin sain sitä virtaa ja siivosin jopa vessan ja keittiönkin! Untitled Tällä hetkellä makaan sängyssä Greyn Anatomian uuden jakson parissa ja syön samalla pientä iltapalaa. Iltaisin mä pyrin syömään tosi kevyesti, joten tänään join teetä, söin klementiinejä ja viinirypäleitä ja yhden jogurtin. Mun pidempiaikaisia lemppareita on Yosa-kaurajogurtit, jotka on ihan älyttömän hyviä ja vielä maidottomia!
Kiinnostaisiko teitä välillä jatkossakin ruoka-aiheiset postaukset vai eikö ruokahössötys ole sun juttu? Kertokaa mielipiteitä, musta näitä on kiva lukea ja tekisin itsekin näitä mieluusti silloin tällöin !

8 kommenttia:

  1. Ruokaan ja hyvinvointiin liittyvät jutut kiinnostaa kyllä, pistä vain tulemaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, jotain ruokajuttuja on siis tulossa tulevaisuudessa! :-)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Miten/millä muokkaat? :)

    https://nea-amalia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Puhelinkuvat mä muokkaan VSCOlla tai Afterlightilla :-)

      Poista
  3. kivoja kuvia! ja mua ainakin kiinnostaa nää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Kiva kuulla, sit näitä uskaltaa tehdä jatkossakin!

      Poista
  4. Joo, näitä saa tulla lisää! t. pieni ruokafriikki :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8