SATURDAY

Heippa taas ja hyvää lauantai-iltaa! Viikko vierähti taas ihan silmänräpäuksessä nyt päästiin taas viikonlopun viettoon. Tämä päivä on ollut mulla harvinaisen touhukas, sillä mä jostain kumman syystä heräsin jo kuudelta ja salille lähdin jo seiskan jälkeen. Sen jälkeen kerkesin vielä siivota, kokata useampaankin otteeseen ja tehdä kouluhommiakin pari tuntia! Suunnitelmissa oli rauhallinen koti-ilta yksin kotona, mutta sitten serkku pyysikin mukaan syömään illallista mun kummien kanssa. Ja siitähän ei voinut kieltäytyä,  hyvä ruoka ja seura kelpaa aina! Kamerakin oli mukana koko päivän mutta jostain syystä sillä ei juuri tullut otettua kuvia, joten nyt mulla onkin teille ehdotus. Mun postaustahti on nimittäin tällä hetkellä kaaukana siitä mitä haluaisin sen olevan, mutta kuvien puutteessa ei ole oikein fiilistä kirjoitella. Puhelimella näpsin kuvia kuitenkin päivittäin, joten mitä mieltä olisitte siitä jos postauksista tulisi väliaikaisesti vähän puhelinpainotteisempia? Tietenkin ottaisin myös ihan normikuviakin, mutta näin saisin enemmän sisältöä ja pääsisin kirjoittelemaankin paljon useammin. Lisäksi tämän uuden kapulan kamera on niin hyvä että eroa järkkäriin ei aina edes huomaa!
Ps. Testasin tänään vegaanipainoitteisen Well-kahvilan ja tykästyin kovasti! Mun serkku on tutustuttanut mua enemmän näihin vegejuttuihin ja vaikka en ihan vegaaniksi haluakaan alkaa, on se ruoka välillä tosi kivaa vaihtelua! Suosittelen paikkaa siis kovasti jos etsitte jotain tuon tyyppistä!Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

6 kommenttia:

  1. Puhelimella selatessa ei kuvien laadussa edes huomaa eroa, joten puhelinkuvat ei haittaa yhtään!:) Kiva vaan kun kuvat ovat vähän arkisempia ja ei niin tarkkaan harkittuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, laatu on kyllä tosiaan ihan huippu näissä nykypuhelimissa! Ja mä oon ihan samaa mieltä, joskus se "rosoisuus" ja arkisuus näyttää paljon kivemmalta!

      Poista
  2. Toivottavasti ei oo liian henk.koht kysymys, mutta millä rahotat sun asumisen helsingissä, kun et ole yliopistossa? Saatko silti jotain opintotukia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun opintoihin saa kyllä opintotukea, mutta mä en sitä henkilökohtaisesti saa :-/ Vanhemmat joutuu siis kustantamaan asumisen ja tämä on heille onneksi ok, sillä muuten en pystyisi täällä asumaan. Mä avaan mun tilannetta ja opiskeluja vähän paremmin yhdessä tulevassa postauksessa!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8