KUULUMISIA

Koulua, töitä, stressiä, ei vapaa-aikaa, siinä mun joulukuun kuulumiset. Mä päätin ihan suosiolla pitää pienen breikin postailusta, koska ei mulla ollut oikeastaan mitää kerrottavaakaan. Nyt työt on onneksi ohi ja voin palata taas normaaliin arkeen ja päivärytmiin! Mun oli tarkoitus palailla tänne heti joulun jälkeen lomakuulumisilla, mutta kuten mua snäpissä seuraavat näkivät, tuli eteen niin sanotusti pari muuttujaa. Tapsantanssien jälkeisenä päivänä nimittäin alkoi ihan järkyttävä mahakipu, ja siitä parin päivän päästä olinkin jo sairaalassa vuodeosastolla odottamassa leikkausta. Mun umppari nimittäin päätti antaa kivan loppusilauksen jo valmiiksi raskaalle loppuvuodelle ja päätti tulehtua juuri ennen uutta vuotta. Niin mun tuuria! Leikkauksen jälkeiset päivät menivät lähinnä nukkuessa ja sängyssä maatessa ja pääsin kotiin onneksi uudenvuodenaattona. Uuden vuoden suunnitelmat menivät mun osalta vähän mönkään, mutta olin kuitenkin hengessä mukana vaikka istuinkin koko illan cokispullo visusti kädessä. Nyt olo alkaa olla jo paljon parempi ja liikkuminenkin alkaa olla pikkuhiljaa helpompaa, mutta treenien pariin pääsen palaamaan vasta helmikuun puolella. Onneksi ei sattunut mitään tämän vakavampaa ja pääsen palaamaan kotiinkin melkein ajallaan, ainakaan se pirulainen ei voi kiusata mua enää toista kertaa, luojan kiitos! Sellaiset on mun loppu- ja alkuvuoden kuulumiset, palailen pian ostoksien merkeissä!Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled PC253479 PC243330

8 kommenttia:

  1. Hei muistelisin et sulla ainaki jossain vaiheessa oli ripsienpidennykset? :) niin mitä mieltä oot niistä, että kannattaisko ottaa ja pysyykö ne sulla nätteinä kuin pitkään? Houkuttelis ottaa ne ja sulle ainaki sopii tosi hyvin nii ois kiva kuulla sun kokemuksia niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli mulla ja on vieläkin! Onhan ne tosi nätit ja kätevät, mutta mun on jo pitkään pitänyt ottaa ne pois kun pysyvyys on ollut tosi huono :-/ Nyt sitten menin muka vikaa kertaa huoltamaan uudelle teknikolle ja näissä onkin pysyvyys ja laatu muutenkin ollut ihan eri luokkaa että en nyt tiedä mitä teen :-D Kalliit nämä kuitenkin on eli jos budjetti ei sitä salli niin kannattaa jättää ottamatta, samoin hyvän tekijän löytäminen voi välillä olla niin hankalaa! Muuten pidennykset on kyllä aivan ihanat ja niin koukuttavat! :-)

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta! Haluisitko vielä kertoo onks sulla perinteiset vai volyymit ja minkä pituisia ja mitä kaarevuutta? :)

      Poista
    3. Oho sori tämä kommentti jäi jostain syystä huomaamatta! Mulla on volyymit, c-kaarevuus ja pituus on yleensä ollut 8-12mm :-)

      Poista
  2. Saako kysyä, että missä oot ollut töissä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua sitä ainakaan vielä täällä jakaa :-)

      Poista
  3. Muistan harvemmin kommentoida mutta tykkään tosi paljon lukea sun blogia! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8