KICKSIN JOULUKALENTERI - HOT OR NOT?

Mä en tainnut asiasta täällä mainitakaan, mutta tänä vuonna mulla oli kolme joulukalenteria. Kaksi suklaakalenteria ja kuvissa näkyvä Kicksin meikkikalenteri! Mä päätin kerrankin panostaa ja koska tiesin joulukuun tulevan olemaan tosi rankka, mä hankin tämän kalenterin pieneksi motivaattoriksi. Mä koitin etsiä aiempien vuosien kalentereiden sisällöstä tietoa aika huonolla menestyksellä, joten päätin nyt tehdä tämän postauksen jos tämä vaikka auttaisi jotakuta ensi jouluna! P1133637 P1133606 Kalenterilla oli hintaa muistaakseni 45€ ja parin muun merkin kalentereihin verrattuna hinta ei ollut yhtään paha! Kaikkien tuotteiden yhteisarvoksi luvattiin kai reilusti yli sataa euroa ja siksi tämä ei ollutkaan yhtään hassumpi diili! Kaikista kivointa oli ikään kuin "lahjana" tuleva joka-aamuinen yllätys jota sai aina innoissaan repiä ulos kalenterista. Ja joskus joutui nimenomaan repimään, eräänäkin aamuna kaivoin yhtä kynsilakkapulloa ainakin 10 minuuttia pinsettien ja veitsen avulla... P1133622 P1133617 Ja mitä sieltä kalenterista sitten paljastui? Tekoripset, kynsilakkoja, erilaisia rasvoja, kasvonaamioita, ripsentaivuttimet ja vaikka mitä muuta! Mun mielestä parasta tässä kalenterissa on se, että mukana tuli kaikkea sellaista pientä krääsää jota aina ajattelee tarvitsevansa, mutta joita ei kuitenkaan saa ikinä ostettua! Niistä hyviä esimerkkejä on ripsentaivuttimet, joita ennen omistanut ja tuo blotting paper jonka ostamista olen miettinyt varmaan kolme vuotta. Myös lisäponnarit tulee aina tarpeeseen ja kasvonaamioitakaan ei voi koskaan olla liikaa! Noottia tästä kalenterista oikeastaan ainoastaan noista kynsilakoista, jotka olivat tosi huonon sävyisiä (tummanpunaista lukuunottamatta) ja todella läpikuultavia. Ne ja nuo ihmeelliset minimeikkisienet taidan laittaa saman tien eteenpäin, mutta muuten olen kalenteriin tyytyväinen! Kuvasta puuttuu yksi Clarinsin voide ja testerimeikkivoide, jotka annoin saman tien eteenpäin äidille. P1133650 Tässä olisi sitten mun lempparituotteet! Mä otin pidennykset pois aiemmin tällä viikolla joten tekoripset tulee aina tarpeeseen, sillä tässä uudessa lookissa on hieman totuttelemista... Kunnon kynsiviilaa en omistanut aiemmin joten sekin oli iloinen yllätys, samoin kynsinauhaöljy ja hiilinaamio! Tuo viininpunainen kynsilakka nousi heti lemppariksi, samoin tuo mutanaamio! Kaiken kaikkiaan olen siis kalenteriin ihan supertyytyväinen ja hankin sen varmasti myös ensivuodeksikin, toivottavasti tuotteet eivät vain olisi osittain samoja! 

2 kommenttia:

  1. Nyt tulee ihan aiheeseen liittymätön kommentti, mutta taisit syksyllä mainita, että tilasit persoonallisen kalenterin taas? Muistaakseni mainitsit, että sun takakansi on marmoria niin mistä sen marmorikuvion siihen sait? :) itse oon kanssa tilaamassa tuolta kalenteria mutta marmorikuviota en löydä kansivaihtoehdoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin tilasin! Se marmokuvio löytyi sieltä valmiista kuvioista siitä takakansi-osasta :-) Vähän hankala selittää sitä näin, toivottavasti tää auttaa! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8