MORPHE 350

Se on vihdoin täällä! Tätä palettia mä olen ollut tilaamassa niiin monta kertaa, ja viimeisimmästä Cultbeaytun erästä en kerennyt saamaan omaani. Jäin siis taas nuolemaan näppejäni, kunnes viime viikolla yhtenä päivänä näin Pastelbeautyn mainoksen juuri saapuneista Morphen 350 - paleteista ja suunnilleen valonnopeudella avasin koneen ja klikkasin tuotteen ostoskoriin. Ja pari minuuttia myöhemmin se oli vihdoin mun! Saapumisilmoitus tuli tietenkin puhelimeen samalla sekunnilla kun suuntasin kohti kisabussia, joten jouduin odottelemaan paketin hakua viikonlopun yli. Totta puhuen en mä en tosin tätä muistanutkaan kun vasta eilen kotiin palatessa, joten kovin paljon en joutunut odottamisen takia kärsimään! Tänään sitten vihdoin hain paketin postista ja mä olen niin ihastunut! Etenkin glittersävyjä swatchatessa mulla loksahti suu auki, nämä on niin älyttömän pigmenttisiä ja hinta-laatusuhde on ehkä parhain mitä olen nähnyt! Silmille en ole tätä vielä päässyt testaamaan, mutta viikonloppu tämä varmasti pääsee käyttöön, en malta odottaa!
Löytyykö teiltä tämä sama paletti ja mitä olette omastanne tykänneet?morphe350 morphe350 morphe350 morphe350 morphe350

7 kommenttia:

  1. Oih, näyttääpä kivoilta nuo sävyt!

    http://ppiiu-welcometomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon paletin kaikki sävyt on niiin kivoja, etenkin noi glitterit! :-)

      Poista
  2. Oi, tota palettia olen koittanut itsekin etsiä netistä mutta aika huonosti on saatavilla ilmeisesti:/ Nuo sävyt on niin täydellisiä, tosta löytyy oikeasti kaikki mitä tarvii! olisi kiva kuulla enemmänkin käyttökokemuksia kun olet tutustunut palettiin paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin on, mulla meni tosiaan yli puoli vuotta ennen kuin sain ton käsiini! Tuo on kyllä aivan ihana ja jopa ylitti odotukset, joten tarkempaa arviota tuosta on varmasti tulossa myöhemmin! :-)

      Poista
  3. Itse tilasin juuri 35W paletin ja odottelen sitä saapuvaksi :)
    Morphen luomiväreissä on kyllä poikkeuksetta ihan uskomaton pigmentti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin aloin jo vilkuilla noita muita Morphen paletteja, mutta ehkä mä maltan mieleni nyt ainakin pari kuukautta... Ja niin näyttää olevan, pigmentti on noissa paljon parempi kuin monissa high-end merkeissä! :-D

      Poista
  4. Kuinka paljon se toimitus maksoi pastelbeautyssa? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8