LONG TIME NO SEE

Nea tuli vähän pidemmälle välilaskulle Helsinkiin ennen Skotlantiin lähtöä ja niimpä me treffattiin tänään keskustassa kahvin merkeissä. Viime kerrasta olikin jo aikaa, joten aika meni nopeasti kuulumisia vaihtaessa! Mun päivät on kuluneet lähinnä töissä tällä viikolla, joten oli ihanaa tehdä muutakin välillä! Nean lähdön jälkeen mä jäin vielä pyörimään keskustaan joksikin aikaa, ja lopulta suunnistin ruokakaupan kautta kotiin ja töihin. Sain myös mun (köh) uuden pankkikortin vihdoin eilen, joten pääsin ostamaan muutakin kuin banaaneja ja karjalanpiirakoita, ihanaa! Mä pääsin eilen myös black friday - ostoksille, mutta niistä lisää seuraavassa postauksessa... PB262788 PB262736 PB262752 PB262768 PB262817

4 kommenttia:

  1. Mistä tuo takki on? :-) Tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M, ostettu tosin viime vuonna et en ole varma et myydäänkö niitä enää! Toi on kyllä ihan superkiva, kotona käydessä muistin että mulla on tämmöinenkin! :-D

      Poista
  2. Oi vitsit myin just samanlaisen takin fb-kirpparilla. Nyt harmittaa, ku se näyttää niin kivalta sun päällä! :-D Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :-D Mullekin on joskus käynyt tolleen!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8