JEFFREE STAR CELEBRITY SKIN

PB222647 Viime viikolla NSB:tä selaillessa törmäsin julkaisuun, jossa kerrottiin Jeffree Starin tuotteiden tulleen myyntiin oletkaunis.fi-nettikauppaan. Kuten pari viikkoa sitten Moprhe 35O:n kanssa, lähti tilaus menemään parissa minuutissa ja nyt kotiin palattuani kävin tänään hakemassa paketin automaatista. Ja mitäs sieltä paljastuikaan? Kuten aika moni varmaan voisi arvata, sieltä paljastui Velour Liquid Lipstick sävyssä Celebrity Skin! Tätä supersuosittua sävyä olen mäkin vilkuillut jo jonkin aikaa ja nyt kun sitä sai vihdoin ihan Suomesta ilman hirveitä postikuluja oli aika tarttua tilaisuuteen! Mä kerkesin testatakin tätä jo tänään ja täytyy sanoa että tykkään! Koostumus on tässä esim. Kylien huulipuniin verrattuna ohuempi ja kevyempi, mutta ainakin mun mielestä tämä kuivuu hieman hitaammin. Muuten tämä ei tunnu huulilla ollenkaan eikä ole myöskään kauhean kuivattava, joten tämä ei varmasti jää mun viimeiseksi Jeffree Star-huulipunaksi! Punan kestävyyttä syödessä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta veikkaan sen kestävän isommatkin ateriat hyvin!PB222633 PB222638 PB222662 Tilauksessa lahjana tuli mukana myös Curaproxin vaalentava hammastahna, jonka tilaamista olen itse asiassa miettinyt jo jonkin aikaa. Nyt pääsen kätevästi testaamaan tätä muutaman päivän ajan ja jos tämä oikeasti toimii, tilaan tästä normaalikokoisen version kotiin!PB222673

2 kommenttia:

  1. Olisi kiva nähdä miltä tuo huulipuna näyttää huulilla! Jään innolla odottamaan sun mielipidettä tosta hammastahnasta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti itse asiassa ottaa siitä kuva mutta sitten olikin jo liian hämärää, mutta ehkä mä saan sen tungettua vielä johonkin väliin! Ja hammastahnasta kerron varmasti mielipiteen kunhan saan sen käyttöön :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8