UUSI KALENTERI

Mua pidempään seuranneet tietääkin jo, mitä kalenteria olen käyttänyt viimeiset kolme vuotta, eikä tämäkään vuosi ole poikkeus! Ensimmäisen persoonallisen kalenterini mä sain kolme vuotta sitten yhteistyön kautta, eikä sen jälkeen ole ollut paluuta entiseen! Vanhat kalenterit näkyvät täällä, täällä ja täällä. Ensimmäisen jälkeen mä olen ostanut kaikki kalenterit omilla rahoillani, kunnes tänä vuonna satuin voittamaan lahjakortin instagram-arvonnasta. Siitä mä tietenkin riemastuin, sillä olin juuri edellisellä viikolla ollut aikeissa tilata uuden kalenterin! Kanteen tein taas perinteisen inspo-kuvakollaasin ja tällä kertaa valitsin takapuolelle vain simppelin marmorikuvion. Tällä kertaa halusin kannesta vähän edellisiä vuosia tummemman, joten valitsin sitten vähän tummempia sävyjä kollaasiin ja mä kyllä tykkään! Odotan jo että pääsen suunnittelemaan seuraavan vuoden kalenteria, hahah.
Onko teillä ollut näitä samoja kalentereja ja oletteko tykänneet? Mä en enää vaihtaisi pois!PA061172 PA061163 PA061156 PA061144

6 kommenttia:

  1. Oi aivan ihana vihko! Niin persoonallinen ja kaikin puolin ihan huippu:)
    https://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä, ja kaikista parasta on just tuo kansien jne. suunnitelun mahdollisuus, mitä muissa kalentereissa ei ole :-)

      Poista
  2. Oon tykästynyt pysyvästi persoonallisiin kalentereihin jo ensimmäisen kalenterini perusteella! Ihan mahtava mahdollisuus tehdä kalenterista juuri sellainen kuin haluaa. :-) Tosi kiva ulkoasu sun kalenterissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ne on vaan parhaita! Tuo uusi kansi miellyttää munkin silmää, ja takakannen marmorikuvio on aiiiivan ihana! :-)

      Poista
  3. Aivan ihana kalenteri! <3 vois itsekin ensi kertaa tilata kalenterin tuolta, kun uuden kalenterin hankinta olisi edessä. Onko kuvat sun oma ottamia vai mistä oot ne ottanut? Ja millainen kalenterisi takakansi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä on, suosittelen! Nuo kuvat on ihan vaan weheartitistä poimittuja ja takakansi on tosiaan marmorikuviota kuten ylempänä mainitsin! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8