PARI UUTUUTTA

Mä juuri viime viikolla päivittelin kavereille miten en ollut koko Helsingissä asumisen aikana ostanut  juuri yhtään vaatekappaletta tai yleensäkään mitään muuta kuin ruokaa, joten tyttöjen kierrellessä kauppoja päätin mäkin sallia itsellenikin ainakin yhden ostoksen. Maanantaina ostinkin alempana näkyvän topin illan keikkaa varten, ja hieman myöhemmin viikolla löysin itseni harhailemasta Itiksen kaupoista ja sieltä myös tarttui jotain mukaan... Ajattelin siis esitellä pitkästä aikaa vähän vaateostoksia, niitä kun täällä ei ole näkynytkään vähään aikaan! PA030969 H&M:ltä löytyi tämä ihanan pehmeä ja lämmin neule baby blue-värisenä, eikä hintaakaan ollut kahtakymppiä enempää! Lisäksi tämä oli kaltaisistaan neuleista poiketen jopa puoleksi puuvillaa, joten tämän ei toivon mukaan pitäisi nyppääntyä ja mennä pilalle heti parin pesun jälkeen...PA030950 Myöskin tämä iiihanan pehmeä ja lämmin huivi löytyi H&M:ltä ja heti tämän nähtyäni tiesin että se oli saatava! Mä olen ihaillut ja hiplannut Nean vastaavaa huivia jo useamman vuoden, joten samanlaisen sattuessa eteen se oli tietenkin ostettava ja siitä lähtien se onkin ollut käytössä päivittäin!  PA030961 Mä olen jo pidempään kaivannut vaatekaappiin muitakin housuvaihtoehtoja kun ne ainaiset ja tylsä farkut, ja pienen etsinnän jälkeen löysinkin Zarasta täydelliset suorat ja "siistit" housut mun kokoelmaan. Nämä menee ulkonäkönsä puolesta vaikka juhlissa tai muussa siistimmässä tilaisuudessa, ja lisäksi nämä on vielä ihan älyttömän mukavat ja rennot päällä! PA030973 Tämän topin ostin Bikbokista keikkaa varten ja muutenkin tuomaan vähän vaihtelua mun melko yksipuoliseen baaripaitojen valikoimaan. Tuo choker - trendi paidoissa iskee muhun kyllä kovaa ja miellyttää silmää kovasti, ihme että nyt vasta sain hankittua ensimmäisen tuollaisen! PA030955 Tämän Lindexin clutchin bongasin facebook-kirppikseltä ja paria tuntia myöhemmin se olikin jo mun! Nuo fb-kirpparit ovat välillä vähän turhan houkuttelevia, kun tavaraa on niin paljon ja niin halvalla, ja se varaileminen on tehty vähän turhankin helpoksi... Tässä olikin mun alkusyksyn ostokset, mitään tämän kummempaa en ole ostanut enkä varmaan ostakaan ennen yhtä tulevaa matkaa! 

8 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä ollut kaikkiin harvinaisen tyytyväinen, noi oli ihan nappihankintoja! :-)

      Poista
  2. Mulla olis etsinnässä uusia kivoja fb-kirppareita, onko sulla jotain hyviä vinkkejä tai mihin itse kuulut :)? Ois kiva kuulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään mä pyörin lähinnä näissä Helsingin paikallisissa ryhmissä, lempparein on varmaankin Kallio kierrättää ja toinen on tämä. Mäkin otan vastaan hyviä kirpparivinkkejä, kun suurin osa ryhmistä joihin kuulun sijaitsee tällä hetkellä ihan toisella puolen maata :-D

      Poista
  3. Oi onpa kivan värinen neule, täytyy itsekin käydä metsästämässä joku ihana neule syksyksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä supersöpö, ajattelin ehkä käydä ostamassa tuon saman neuleen valkoisenakin! Nuo kannattaa tsekata, aika hyvälaatuisia hintaansa nähden ainakin näin ensivilkaisulta :-)

      Poista
  4. Siis tollaset mustat housut (tai miksei muunkin väriset) on ihan mahtavat! Itse en varmaan muita housuja enää käytäkkään kuin tommosia "löysiä" housuja :) Lyö mukavuudessa farkut mennen tullen. Rakastuin kaiken lisäksi ton neuleen väriin!

    http://sinimeri-lifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ne on tosi mukavat, mutta silti tosi asiallisen tyylikkäät ja siistit! Harmi vaan että talven tullessa ne saattaa olla vähän kylmät :-/

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8