I LOVE ME - OSTOKSET

iloveme iloveme Tällaista lähti messuilta mukaan! Mä lähdin sinne muka sellaisella asenteella etten mitään aio ostaa, vaikka tiesin huijaavani itseäni jo siinä vaiheessa. No, siinä tavoitteessa ei ihan onnistuttu vaikka aika maltillisena ostokset pysyivätkin! Mä olen ottamassa ripsenpidennykset pois tämän kuukauden jälkeen, joten olen jo alkanut hamstraamaan ripsiä tulevia kuukausia varten. Nämä Eyluren ripset olivat 4€ hinnallaan ihan älyttömän halpoja, joten niitä piti tietenkin ostaa useampi paketti!  PA222172 Ainoa oikeasti tarpeellinen messuostos oli Real Techniquesin puuterisivellin, jota olin valehtelematta tilaamassa netistä juuri edellisenä iltana. Päätin kuitenkin katsastaa vielä messujen tarjonnan ennen tilaamista ja onneksi odotin, sillä löysin siveltimen messuilta huomattavasti halvemmalla! Beautyblender-setti oli kieltämättä vähän heräteostos, mutta sekin todella hyvä löytö! Vartaloblender, normisieni ja minisieni maksoivat yhteensä vain 19,95€, kun normaalisti jo pelkkä vartalosieni maksaa jo itsessään yli kaksikymppiä, ei hassumpi diili siis! PA222173 Batisten kuivashampoohyllyn aioin aluksi vain ohittaa, mutta lopulta se 5€/pullo - tarjous oli vain niin hyvä, että pakkohan se oli käyttää hyödyksi. Mitään muuta kuivashampoota en ole käyttänyt vuosiin ja edellinen vetelee juuri viimeisiään, joten sama oli se ostaa kerralla halvempaan hintaan! Toisena messupäivänä taas bongasin kojun jossa myytiin Refectocilin kulma- & ripsiväriä, joten päätin napata senkin mukaan helpottamaan pidennyksetöntä elämää. Jossain mielenhäiriössä unohdin ostaa hapetteen samalla kertaa, mutta sen saa onneksi vielä myöhemmin hankittua. Kaiken kaikkiaan mä oon tosi tyytyväinen messuostoksiini ja kuten snäpin puolella jo sanoinkin: nyt ei tarvi ostaa mitää kosmetiikkaa koko loppuvuonna! 

2 kommenttia:

  1. Ei vitsit, tosta siveltimestä ja beaytublender setistä oon kyllä kade! Hitto kun en päässyt itse tuonne messuille! Hyviä löytöjä sä oot ainakin tehny :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo bb-setti oli oikeasti ihan älyttömän hyvä tarjous, ovh noille olisi kai jossain kuudenkympin paikkeilla! Toivottavasti sä ensi vuonna pääset, kannattaa varautua sit rahanmenoon haha :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8