FALL WANTIES

Aina syksyn tullessa alan heti haikailla pehmeiden neuleiden ja lämpimien saappaiden perään, eikä tämäkään vuosi tietenkään ollut poikkeus! Mä kokosin tässä sairastaessani aikani kuluksi pari kollaasia juuri niistä tietyistä jutuista, joita mun vaatekaappi tällä hetkellä tarvitsee. Noin kuukausi aikaisemmin mä esittelin teille vähän asuinspiraatiota, ja nyt on vuorossa kaikki ne kivat jutut joita mulla ei vielä ole!
Untitled #99

1. Syksyn sateiden ja eräiden harvinaisen märkien(siis sään puolesta...) festareiden jälkeen aloin pikkuhiljaa lämmetä kumppareille arkikäytössä, ja etenkin yllä olevia Huntereita aloin katsomaan ensimmäistä kertaa vähän sillä silmällä. Mun pakkomielteen sinetoi yksi ohikulkija Tampereella, jolla oli ihan älyttömän ihana asukokonaisuus päällä - ja tietenkin Hunterit jalassa!
2. Näitä Zaran nilkkureita olen kuolannut vaikka kuinka montaa kyseisessä putiikissa käydessäni, mutta harmillisesti tuo malli ei sopinut mun jalkaan yhtään ja siksi ne jäivätkin kauppaan - ehkä hyvä vaan...
3. Mun nykyiset chelseabootsit alkaa vedellä jo viimeisiään, joten kohta on varmaan pakko hankkia uudet, koska risaisia kenkiä ei viitsi ihan hirveän pitkään käyttää. Seuraavaksi pitäisi panostaa varmaan ihan aitoa nahkaan oleviin kenkiin, ne vaan ei oikein sovi opiskelijabudjettiin ihan yhtä hyvin kuin halvemmat vastaavat...
4. Mun Dinskon timberland-jäljitelmät on ihan älyttömän mukavat ja tosi käytännölliset kengät, mutta hankalan värin takia mä olen alkanut hieman katsella samoja kenkiä mustana. Mä en siis todellakaan tarvisi näitä, mutta onhan ne nyt tooosi kivat, eikös?
5. Mä en edes halua tietää, kuinka monena vuonna olen puhunut täällä niistä täydellisistä saappaista, joita en ole edelleenkään löytänyt. Mulla on yhdet ihan ookoot saappaat kotikotona, mutta nekään ei tunnu enää omalta jutulta ja ajattelin laittaa ne myyntiin tässä talven aikana. Mä olen löytänyt netistä pari kivaa ehdokasta, mutta kenkien tilaaminen netistä on aina vähän riskipeliä ja jotenkin ärsyttävää, kylläpä kenkien löytäminen voi olla hankalaa!

Untitled #100


1. Tämän tyylistä takkia taisin katsella jo viime keväänä, mutta en sitten koskaan päätynyt sellaista ostamaan. Ajattomuuden ja yksinkertaisuuden takia tämä Mangon takki olisi kyllä tosi fiksu ostos, mutta yli satasen hintalappu saa taas harkitsemaan toiseen kertaan... Vilassa oli tosin muistaakseni halvempia vastaavia!
2. Mä en ole varma sopisiko tämä Zaran takki edes tyyliltään mulle, mutta joku tässä silti houkuttelee!
3. Tätä Zaran pörröihanuutta olen sen sijaan hypistellyt ainakin viisi kertaa aina "ohikulkiessani", mutten ole toistaiseksi sovittanut tätä vielä siinä pelossa, että se jotenkin päätyisi kassan kautta kotiin. Tämä ei olisi varmaan missään muotoa järkevä ostos enkä mä edes tarvitse tällaista takkia, mutta se on vaan niiin ihanan pörröinen ja pehmeä ja mä haluan sen!

Untitled #101


1. Mä olen miettinyt jo pidempään mun MK:n travel toten myymistä ja jonkun "peruslaukun" ostamista sillä juuri kyseinen malli ei miellytä enää yhtään, etenkin kun näin kahden vuoden jälkeen tajusin että sitä logokillutinta ei edes saa irti koko laukusta. Ainoastaan näissä peruslaukuissa mietityttää laatu ja kestävyys, sillä tuo nykyinen on kestänyt vuosia monta reissua ja molen kilon painoa siinä missä mulla on erittäin huonoja kokemuksia markettilaukkujen kestävyydestä. Kai se pitää vain ostaa ja katsoa!
2. Tätä Zaran paitaa etsintäkuulutin snäpinkin puolella, kunnes tajusin katsoa Zaran nettikaupasta. Sieltähän se löytyi ja vielä oikeassa koossa! Kai se täytyy laittaa tilaus menemään, tuo oli nimittäin aivan ihana päällä!
3. Neutraalin värinen ja laadukas perusneule on edelleen hakusessa, koska nämä ketjuliikkeiden kivat neuleet ovat yleensä juurikin sitä akryyliä tai polyesteriä. Mä löysin Mangosta yhden ihan täydellisen villaa sisältävän yksilön, mutta en tietenkään ostanut sitä silloin ja seuraavalla kerralla se olikin jo loppuunmyyty, nyyh. Ehkä se vielä löytyy...
Onko teidän syksyn/talven ostoslistalla samoja juttuja vai jotain ihan muuta?

8 kommenttia:

  1. Mä oon kans miettiny jotain pörrötakkia/tekoturkkia, mutta en ole vielä löytänyt tarpeeksi siroa yksilöä. En halua näyttää jääkarhulta se päällä! :-D ehkä mäkin käyn Zarassa katsomassa tota yksilöä. Samoin hyvälaatuisia neuleita ja neulemekkoja "tarvitsisin", mutta eipä noilla ole oikeastaan mikään kiire. Mä kotiutin juuri Ted bakerin harmaan pitkän takin ja mä rrrrrrakastan sitä! Kannatan panostamista takkiin! Se kannattaa etenkin, jos tietää, että se on muodissa mukana vielä monia vuosia ❤️

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin vähän pelkään sitä jääkarhuefektiä :-D Jep, takkiin kyllä kannattaa panostaa kun sitä joutuu kuitenkin käyttämään melkein puolet vuodesta ja monen vuoden ajan!

      Poista
  2. Noi kengät numero 3 & 4 ovat aivan iha-nat! <3

    There will be sunshine

    VastaaPoista
  3. Tykkään sun blogista ihan super paljon, ja varsinki sun kirjotustyyli iskee muhun jotenki tosi vahvasti!

    Siksi mä haluaisinkin haastaa sut No Fear - haasteeseen, jonka löydät alla olevasta linkistä. Ois ihan mahtavaa, jos saataisiin yhdessä vietyä tärkeää asiaa eteenpäin <3

    http://iinaemiliasd.blogspot.fi/2016/10/no-fear-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsi kiitos paljon! Ja vau, en muista edes milloin mut olisi haastettu viimeksi mihinkään, täytyypä siis toteuttaa tuo heti kun keksin mistä sen tekisin! :-)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Nuo on kyllä, voisin vaikka kaikki ostaa jos voisin! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8