EPÄSUOSITTUJA MIELIPITEITÄ

Epäsuositut mielipiteet - villitys on ehkä paras ilmiö blogimaailmassa pitkään aikaan, ja monelle postaukselle hirnumisen jälkeen oli munkin pakko kantaa korteni kekoon! Mä saan kuulla aina kavereilta kuittalua etenkin mun valikoivista ruokamieltymyksistä, joten tämä postaus on hyvä tilaisuus päästä purkamaan niitä. Näitä mielipiteitä riittäisi vaikka kymmenosaiseksi kirjasarjaksi asti, mutta aloitetaan nyt näillä ja palaillaan ehkä vielä myöhemmin!
PA191940
- Mä en tiedä, tulenko koskaan lämpenemään leveälahkeisille housuille, ne vaan ei miellytä mun silmää yhtään ja näyttää todella harvan päällä hyvältä! #pillitforever

 - Tämä uusi mekko/toppi t-paidan päällä on myös yksi villitys, jota en vaan tajua ja joka ei myöskään ole mun mielestä mitenkään silmiä hivelevän näköistä.

- Paljon hehkutetut Siipiweikkojen siivet eivät olleet mitenkään erityisen hyviä, ja vielä enemmän hehkutettu medium-kastike teki annoksesta suorastaan pahan.

- Olen syönyt Kotipizzassa vain kerran, ja sen kerran perusteella en tule syömään enää toiste! 

PA191955
- Soijasuikaleet maistuu mun mielestä kumiselta kengänpohjalta, enkä ole koskaan pystynyt syömään annosta loppuun. Ja olen siis syönyt sitä monessa eri muodossa ja mausteessa, se ei vaan maistu miltään ja muistuttaa koostumukseltaan enemmän pesusientä kuin ruokaa.

- Olut on mun mielestä ihan älyttömän pahaa, enkä pysty juomaan sitä sitä paria kulausta enempää yökkäämättä. Ehkä mä olen vähän neiti tai mun makunystyrät ei ole kehittyneet, mutta mä pysyn paljon mielummin mun sokerilitkuissa ja neitidrinkeissä!

- Kahvi on toinen asia mikä on mun mielestä todella pahaa! Sokerihöttölatet vielä menee, mutta musta kunnon musta kahvi maistuu kitkerältä ja karvaalta akkunesteeltä ja aiheuttaa vielä lisäksi sellaisen tärinän, että on parempi jättää kahvinjuonti muille. Mummo aina sanoo että kyllä säkin vielä joskus opit sitä juomaan, mutta mä vähän epäilen...

- Mun mielestä moni vetää tämän nykyisen contour-highlighting - trendin ihan liian överiksi, ja käyttää etenkin aivan liikaa peitevoidetta silmien alla. Peitetyt silmänaluset on aina jees, mutta 10 astetta vaaleammat silmänaluset & poskipäät näyttävät lähinnä hassulta.

PA191983
- Suomalainen "tubemaailma" ei ole koskaan oikein auennut mulle ja suoraan sanottuna en ole nähnyt vielä yhtään videota, josta olisin pitänyt. Pari mielipidevideota oli ihan hauskoja, mutta muut vaikuttaa lähinnä jenkkiyoutubereiden kopioilta ja antaa jotenkin tosi teennäisen kuvan. Ehkä mä siis pysyn suosiolla näissä ulkomaisissa... Lisäksi jo käsite "tube" tai "tubecon" on musta aivan hirveä - kaikkea ei tarvitse suomentaa!

- Vain elämää on aivan liian ylihypetetty, kuten monet muutkin vastaavat ohjelmat. En jaksanut katsoa edes yhtä jaksoa loppuun.

- Katsooko joku oikeasti Temptation Islandia tai Hottiksia?
PA191974
- Raakasuklaa on todella kitkerää ja hapanta, ei siis hyvää.

- Mä en pidä tatuoinneista. Muiden iholla ne on jees, mutta ajatuskin jonkun ankkurin hakkaamisesta mun käsivarteen alkaa värisyttää. Tekstitatuoinnit on jotkut ihan kivojakin, mutta kaikenlaiset kuvat, kuviot ja kukat eivät ole nättejä.

- Sähköiset ylioppilaskokeet ovat ehkä huonoin idea ikinä! Onneksi pääsin alta pois...

24 kommenttia:

  1. Aivan pakko kommentoida sulle että ekaks mahti postaus! Ja toiseks, oon niin onnellinen että joku muukin on täsmälleen samaa mieltä mun kanssa tästä Suomen tube-maailmasta... Videoiden tekeminen on todella jees, mutta en ite haluais koskaa kuulua siihen "maailmaan" juuri sen teennäisyyden ja tubeconien takia xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Joo suomen "tubettajat" ei kyllä ihan kolahda tähän osoitteeseen :-D

      Poista
  2. Tää postaus on kyllä hauska ja oon niin samaa mieltä sun kanssa suurimmasta osasta! Varsinkin nuo sähköiset yo kokeet, Vain elämää ja suomitube :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä postaukset on kyllä ihan parhaita! Mulla oli niin samat fiilikset monien muiden postauksia lukiessa! Onneksi en ole näiden mielipiteiden kanssa yksin :-D

      Poista
  3. Tälläiset postaukset on kyllä hyvää vaihtelua, kiva kuulla rehellisiä mielipiteitä. Tuo viimeinen kohta on kyllä niin totta, itse joudun onneksi kirjoittamaan vain pitkän englannin sähköisenä, toki ei ole mitään tietoa millaiseksi kokeen rakenne tulee muuttumaan. Jos meen uusimaan esim. fysiikan omien kirjoitusten jälkeen, niin se onkin sähköinen ja meillehän ei mitään ohjelmien käyttöä opeteta, mur :D
    Kivaa viikonjatkoa sulle, blogisi on ihanaa luettavaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis mä en ymmärrä miksi kaikki pitää väkisin sähköistää, koska some ja netti yms :-D En tajua miten sen fysiikan voi edes kirjoittaa sähköisesti, koska kaavojen pyörittely ja kuvien piirto on kuitenkin siinä niin olennaista. Musta tuntuu että nämä sähköiset kokeet tulee vielä kaatumaan ihan omaan toimimattomuuteensa :-D Ja kiitos paljon!

      Poista
  4. Oon melkee kaikista samaa mieltä!:D
    Huippu postaus!:)

    VastaaPoista
  5. Harvemmin kommentoin postauksiin, mutta nyt oli pakko. Postaus on aivan loistava, sillä olen kyllästynyt yleisesti bloggaajien ylipirteisiin ¨suosikkipostauksiin¨ joten oli ihanaa kuulla jotain negatiivistä :-D ! Se että joskus ilmaisee negatiivisiä mielipiteitä ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä, vaan aidon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aina välillä pitää kokeilla jotain erilaista ja tätä oli kyllä niiin hauska kirjoittaa! Välillä alkaa ihan kihisemään kun haluaisi niin kirjoittaa jotain vähän kärkkäämpiä mielipiteitä, ja tää oli sille kyllä ihan loistava alusta! :-D

      Poista
  6. Pakko myöntää, että täällä yksi joka katsoo hottiksia :DD Ohjelma on mielestäni viihdyttävä, koska se on niin aivot narikkaan -kamaa. Eihän siinä mitään järkeä ole ja siksi se onkin rentouttava ohjelma katsoa sillon, kun haluaa nauraa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko sanoa etten koskaan ole sarjaa edes vilkaissut, mutta bile-Danin ja kuulopuheiden perusteella totesin että tuskin tarviikaan... Pitäisi kyllä joskus katsoa juurikin tuon viihteen vuoksi, aina tuollaisia ohjelmia katsoessa alkaa jo tuntua että oma elämä on jotenkuten kondiksessa! :-D

      Poista
  7. Eikä, tää on mun mielestä sun yksi parhaimmista postausideoista :-D Nauroin täällä vedet silmissä, tällasta ehdottomasti enemmänkin. Ja oot jotenkin tyrmäävän kaunis näissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin, pakko siis sanoa että postauksen idea ei ole siis omakeksimä vaan toisilta kopioitu, vaikka mielipiteet on tietenkin omia! Ja mä myös nauroin näille muiden vastaaville postauksille samalla lailla, joten oli pakko tehdä omakin hahah! Ja kiitos tosi paljon! :-)

      Poista
  8. Tää postaus oli kivaa vaihtelua "tavallisten" postausten rinnalla! Aika monesta kohdasta oon samaa mieltä, mutta sitten on niitäkin mistä olen erimieltä. Mä nimittäin tykkään tatuoinneista, en toki mistään kauhean isoista tai koko käsivarren peittävistä vaan siroista teksteistä ja kuvista joilla on joku merkitys. Ja itse en tosiaan kanssa ymmärrä hottiksia enkä temptation islandia ja kahvi on mun mielestä aivan kamalan makuista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis en mä niitä tatuointeja tarkoittanut mollata millään tavalla, itselleni ja omaan elämääni en vaan osaa niitä kuvitella, eivät sopisi oikein mun tyyliin :-) Jonkun merkityksen sisältävän voisin ehkä jopa joskus ottaa, vaikka jalkapohjaan niin kukaan ei sitä näkisi :-D Mutta ihanaa että joku muukin vihaa kahvia, mä en ymmärrä miten ihmiset voi ihan tosissaan kitata sitä monta kertaa päivässä!

      Poista
  9. Ihanaa että joku on mun kanssa niin monesta asiasta samaa mieltä ja uskaltaa sanoa sen vielä ääneen! Leveälahkeiset housut - not, mekko/toppi t-paidan päällä - not, siivet - not, olut - not (maistoin ensimmäisen kerran tänä kesänä ja olin lähellä oksentaa, vaikka se mitä maistoin oli kuulemma "teiniolutta"), kahvi - not (paitsi jäälatet), liian yliampuva contour-highlight - not (tekee pahaa katsoa Anastasia Beverly Hillsin ig-feediä), Temptation Island ja Hottikset - not, tatuoinnit - not ja sähköiset yo-kokeet - NOT!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, mehän ollaan melkein sama ihminen! :-D

      Poista
  10. Tosi kiva tää postaus!

    Oon niin samaa mieltä noista Siipiweikkojen siivistä, karsee pettymys kun tilattiin kerran Woltilla kotiin...se kastike pilasi ne siivet täysin :/ sitten seuraavaks kokeilin ilman kastiketta - en suosittele :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä olisin kovasti halunnut tykätä siippareista, mutta muhun se ei vaan oikeen iskenyt :-/ Oon muualla syönyt kyllä paljon parempia siipiä ja sellaisia, jotka ei lillu tyyliin sentin rasvakerroksen seassa...

      Poista
  11. Heh, mä katon sekä hottiksia että temptation islandia :D Ja tykkään leveälahkeisista housuista... Sähköisistä kirjoituksista oon kyllä ihan samaa mieltä, ite kirjoitin tässä syksyllä pitkän saksan ja aikamoista säätämistähän se oli.. En halua ees kuvitella jotain matikkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leveälahkeiset housut on jees mutta farkut ei, se olisi varmaan pitänyt tarkentaa :-D Ai, joko ne sähköiset kirjoitukset tuli nyt? Mä oon kyllä niin ilonen että mun ei tarvinnut tehdä mitään sähköisenä, kun oon ollut alusta alkaen koko ideaa vastaan!

      Poista
  12. Oon tosi monessa asiassa samaa mieltä sun kanssa, mut varsinkin näin 2000 luvulla syntyneenä (= ikäluokka, joka joutuu kirjoittamaan KAIKKI aineet sähköisenä) tää digitalisaatio ja sähköiset kirjoitukset on ihan sanonko mistä :'D eikä koulussa tahdota ymmärtää esim. matikassa, jonka ajattelin kirjoittaa varta vasten jo kolmosen syksyllä (muuttuu sähköiseksi viimeisenä aineena keväällä 2019), että mun on ihan turha maksaa jostakin sähköisistä laskentaohjelmista, kun tuun sen kirjoittamaan käsin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huhuh, en ymmärrä mikä ajatus tuonkin uudistuksen takana on ollut... En ole tavannut yhtään oppilasta tai opettajaa joka olisi ollut ton uudistuksen kannalla :-D Mä oon ihan pihalla näistä jutuista kun meille ei niitä luonnollisesti opetettu, mutta kuulostaa kyllä tyhmältä!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8