VIKA KESÄASU

Tämän kesän (tai syksyn) vikan kesäisen asun taisin vetää päälle sunnuntaina, kun lämpötila kipusi Tampereella yli 20 asteen ja farkuilla meinasi tulla jo kuuma! Mä olin ehkä vähän ennakoinutkin lämpimimpiä ilmoja, ja siksi otinkin mukaan mun uuden Vilan mekon joka pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön. Tuota mekkoa voi toki käyttää ihan talvellakin sukkahousujen kanssa, mutta mä halusin ainakin kerran päästä käyttämään sitä ihan tuollaisenaan ja nyt siihen tulikin hyvä tilaisuus! Päivä oli kyllä tosiaan todella lämmin eikä kylmä tullut missään vaiheessa - paitsi sitten myöhään illalla kun raahasin kamoja kotia kohti Helsingin keskustassa. Kaiken kaikkiaan tuo mekko oli kyllä ihan huippuostos ja sopii moneen tilanteeseen, koska se on niin simppeli mutta silti nätti! Ja pitkästä aikaa saatavilla olevaa hovikuvaajaa piti käyttää tietysti hyväksi, sillä edellisistä asukuvista olikin jo aikaa. Seuraavia ei onneksi tarvi odottaa kuin ensi viikkoon asti, sitä ennen mä koitan keksiä tänne jotain muuta kivaa!P9119866 P9119881 P9119842 P9119975

9 kommenttia:

  1. Niin ihana asu <3

    http://iinaemiliasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tää miellytti kyllä muakin :-)

      Poista
  2. Todella ihana asu! Tykkään erityisesti tosta Vilan raitamekosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo mekko on kyllä aaaivan ihana, pääsee varmasti kovaan käyttöön nyt syksyllä! :-)

      Poista
  3. ei nyt liity tähän postaukseen mutta millanen mielipide sulla on scandinavian beautystä ku siellä kävit laittaan wanhojen kampauksen ja meikin?:) esim paljon suunnilleen makso ja kävitkö koekampauksessa? miten nuo sinun hiukset kesti kaikki tanssit? ois ihana tietää! näytit tosi upealta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Ja tykkäsin tositosi paljon, olin niiin tyytyväinen et päätin mennä sinne ja siellä kävin sit laittaan myös mun yo-meikin ja hiukset! En ole ihan varma paljon se koko lysti makso, mutta ehkä jotain 130€? Kävin koekampauksessa ja meikissä, hiukset kesti ihan superhyvin ihan jatkoillekin asti, eli suosittelen! :-)

      Poista
  4. Mistä toi takki on?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8