WKND 2016

Nyt on taas Weekendin reissulta kotiuduttu ja huh mikä viikonloppu on taas takana! Jalat oli vielä eilen aivan jumissa ja sain reissussa selänkin kipeäksi ja lisäksi silmätulehduksen kotiinviemisiksi. Mulle aina sattuu ja tapahtuu... Reissu oli jälleen tosi onnistunut ja hauska, ja säätkin suosi meitä tällä kertaa vaikka aluksi näyttikin pahalta. Kameraa mulla noilla kekkereillä ei luonnollisesti ollut mukana mutta kuvia tuli puhelimella otettua senkin edestä, tässäpä siis niitä muutaman kollaasin verran! Seuraavana viikonloppuna odottaakin seuraavat festarit ja juuri sitä ennen vielä synttärit, eli tämä viikko tulee olemaan toimintaa täynnä!Untitled Pakollinen kuva valoshowsta / Double trouble / Hotelliaamupala oli normaaliakin ihanampi rankan illan jälkeen / Tulin Helsinkiin jo aamulla kuuden koneella eikä mulla ollut aamuysiltä mitään tekemistä, joten lähdin kävelylenkille! Kävelin keskustasta Kallioon ja tulin eri reittiä takaisin ja siinä saikin sopivasti aikaa kulutettua!Untitled Tuona samaisena (aamu)päivänä kävin myös testaamassa paljon hehkutetun Friends & Brgrs:sin, joka ei suoraan sanottuna ollut mun mielestä mitenkään ihmeellinen. Ihan hyvää ruokaa ja kiva paikka, mutta etenkin hampurilainen oli mulle vähän pettymys! / Lisää pakollisia wknd-kuvia / Ready for day two! Untitled Ja lisää keikkakuvia... Musta koko viikonlopun parhaat artistit oli ehdottomasti jälleen Martin Garrix, sekä Axwell & Ingrosso, Hardwell, Armin van Buuren ja tietenkin Antti Tuisku! Nauratti miten Antti sai hirveät vihat päälleen ennen tapahtumaa mutta itse keikalla olikin sitten enemmän väkeä kuin esim. Tiestolla! Musta keikka oli aivan mahtava ja Antti veti huikean shown, vaikka toki se olisi voitu ajoittaa aikaisemmaksi. Aivan mahtava se oli silti ja perjantaina näänkin Antin uudestaan, en malta odottaa!
Oliko teistäkin joku Weekendissä ja mitäs tykkäsitte?

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Itse asun Espoossa, niin pääsen helposti julkisilla kotoota Kyläsaareen, eikä tarvitse miettiä majoituksia. En tiedä olitko viime vuonna Weekendeillä, mutta paljon paremmin oli mun mielestä tänä vuonna hoidettu mm. jonot porteilla ja vesipiste! Perjantaina meno oli vähän jotenkin lame, kun ainoo artisti mistä oikeesti tykkäsin oli Axwell & Ingrosso mut lauantaina meno olikin sitten ihan eri luokkaa heti Tungevaagin & Raabanin showsta lähtien ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Olin joo viime vuonna ja sitä edellisenäkin, ja oon niin samaa mieltä noista käytännön järjestelyistä! Vessat oli tosi siistejä tänä vuonna, vesipisteitä oli enemmän eikä jonotusaikakaan ollut tänä vuonna paha, pisteet siis siitä! Musta taas perjantai oli sinänsä päivistä parempi, lauantaina harmitti että me just missattiin Tungevaag & Raaban melkeempä kokonaan :-(

      Poista
  2. Ite olin ekaa kertaa ikinä näillä kekkereillä ja ton viikonlopun jälkeen oon vaan miettinyt että miks en oo ollu aikasemmin tuolla?! :D Vaikka olin aika ison osan ajasta yksin keikkojen aikana ihmisjoukon keskellä kun kaverit oli hukassa ja puhelimetkaan ei tosiaan toimineet kunnolla, mulla ei silti ollut yhtään yksinäinen olo kun kaikki ihmiset oli vähän niinkuin samaa porukkaa: kaikki tulleet pitämään hauskaa ja ottamaan ilon irti kesän vikasta viikonlopusta! Olin tosiaan molemmat päivät. :) Pikkuhiljaa alkoi tosin mennä hermo niihin rinkeihin: perjantaina ne oli vielä kivoja kun ne oli ihan uus juttu mulle, mutta lauantaina niitä tuli ihan joka suunnasta ja olin useampaan otteeseen tavallaan kahden ringin välissä kun toisesta suunnasta tulee toinen ja toisesta suunnasta toinen. Niistä alkoi mennä jo vähän maku, mutta kiva nähdä että muilla oli siinä tilanteessa hauskaa! Ehkä mäkin uskallan ens vuonna sitten mennä sinne rinkiin sisäänkin haha :D

    Mun lemppareita oli ehdottomasti Tungevaag & Raaban mitä olin odottanut niiiiiiin kauan ja pääsin vielä tosi eteenkin, pojat veti ihan älyttömän hyvin! Toinen lemppari oli Tiësto: sitäkin olin oottanut kuin kuuta nousevaa. Vaikka se olikin ehkä pienoinen pettymys, niin olin mä silti niin onnellinen sen keikan aikana ja sen jälkeen kun sain vihdoin nähdä ja kuulla hänet livenä! Steve Aoki oli myös yks lemppareista, samoin Martin Garrix, tai oikeestaan voisin sanoa että kaikki oli ihan huippuja haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tuon takia tykkään Weekendistä tavallaan enemmän kun "normifestareista" - kaikilla on niiiin hyvä fiilis ja se tunnelma on vaan mahtava! Lisäksi parin päivänä aikana tulee tanssittua varmaan koko vuoden edestä ja kaikki on yleensä ottaen tosi mukavia! Ja joo mullakin meni hermo niihin rinkiin välillä kun oltiin ihan sen keskiaidan vieressä ja viereinen rinki meinasi liiskata meidät kuoliaaksi sitä aitaa vasten... Mulla niin harmittaa että me missattiin Tungevaag & Raaban melkein kokonaan, onneksi nähtiin se kuitenkin viime vuonna! Musta Tiesto oli myös vähän pettymys muttei huono kuitenkaan, Martin Garrix oli kuitenkin ylivoimaisesti paras ♥︎

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8