OUTFIT INSPIRATION for WKND

En ole varmaan ainoa joka on näin pari päivää ennen Weekendia kunnon asukriisin keskellä? Aikaisempina vuosina oon mennyt pukeutumisen suhteen vähän rennommin ja laittanut päälle vain jotakin vähän fiiliksen mukaan, mutta tänä vuonna olisi kiva yrittää edes olla näyttämättä samalta kuin jokatoinen alle 20-vuotias kukkapantoineen ja farkkushortseineen. Luultavasti edellämainitut päätyy silti mun päälle kun viime hetken paniikki yllättää, heh... Mun vaatekaapissa ei vaan tunnu olevan mitään "festarimaisia" vaatteita, vaan kaikki tuntuu olevan joko liian hienoja tai muuten vain vääränlaisia. En mä aio tästä kuitenkaan turhaa stressiä ottaa, vaan viikonloppuna mennään ihan fiiliksen mukaan ja pääasia on että on hauskaa! Mä kokosin kuitenkin iltani ratoksi pari kollaasia mun ja vähän teidänkin avuksi, jos tästä vaikka olisi apua jollekin! Tällä hetkellä mun silmää miellyttää eniten Kylie Jennerin aikaisemmat Coachella-asut, saa siis nähdä mitä mun päältä löytyy perjantaina!Untitled Untitled Untitled Untitled

2 kommenttia:

  1. ei oo weekendit ihan noiden asujen tyyppiset festarit.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nuo ei tosiaan edusta perus edm-festaripukeutumista, mutta eipä se tyyli ole suomeen vielä kunnolla rantautunutkaan :) Ja itse en pidä sitä mun tyyliin sopivana, ei sillä että ne vaatteet säänkään puolesta tälle viikonlopulle(tai suomen kesään...) sopisivat!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8