BIG NEWS

Mulle on aika tyypillistä että jätän asioiden hoitamisen aina viimeiseen iltaan, mutta tämä on kyllä kaiken huippu! Alunperin naputtelin tätä postausta jo junassa, mutta se jäi sitten väsymyksen iskiessä sikseen. Mun on nimittäin pitänyt kertoa teille jotain jo pitkään ja nyt on vihdoin sen aika! Mun snäppiä seuraavat ovatkin ehkä ihmetelleet että missähän päin Suomea mä mahdan tällä hetkellä hiihdellä ja snäppikaveritkin ovat sitä selvästi pohtineet, joten mennäämpä asiaan. Mä siis muutin eilen Helsinkiin ja täällä tulen asumaan näillä näkymin ainakin vuoden ajan. Tämä vuosi tulee siis kulumaan kansanopiston yliopistoon valmentavalla linjalla, joka toivon mukaan auttaa mua lähemmäs tulevaisuuden haaveita ja koulupaikkaa! Tähän vuoteen liittyy kaikkea muutakin huippua ja kivaa, niistä lisää myöhemmin! Mä voisin löpistä tästä vaikka kuinka pitkään mutta taas alkaa väsymys painaa päälle ja ajatukset puuroutua, joten palaillaan viikonloppuna!P7157519 P7157476

6 kommenttia:

  1. Mihin ootkaan pyrkimässä? Mäkin asun tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla, mutta pian takaisin turkuun opintojen pariin...

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yliopistoon, sen tarkemmin en halua vielä kertoa :-)

      Poista
  2. muutitko siis koulun asuntolaan vai omaan yksiöön?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron tästä kaikesta lisää vähän myöhemmin! :-)

      Poista
  3. Mistä toi sun kello on ostettu ja minkä merkkinen se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Michael Korsin Blair-malli, ostettu Laatukelloilta :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8