YO-KUVAT

Tämän viikon alussa mun viralliset yo-kuvat tipahti postilaatikkoon ja pääsen nyt viimeinkin kiitoskorttien tekoon! Näitä kuvia olinkin jo odotellut etenkin reissun aikana ja melkein juoksin postilaatikolle kun kuvaaja ilmoitti kuvien saapuneen. Olen kyllä tosi tyytyväinen kuviin, vaikka alussa voivottelin että yksikään kuvista ei ole hyvä ja kaikki ovat väärältä puolelta. Pienen selailun jälkeen löysin kuitenkin ne omat lempparit, ja tuo ensimmäinen kuva pääsee myös kiitoskorttiin sekä moneen taloon sukulaisten pällisteltäväksi. Mulle oli heti alusta alkaen selvää että haluan ottaa omat kuvat ulkona, sillä harmaa tausta ei vaan vedä vertoja vihreälle luonnolle ja kirkkaille kesän väreille! Kuvat me otettiin muistaakseni pari päivää ennen varsinaista juhlapäivää, sillä itse lakkiaispäivästä halusin stressittömän ja kuvausta olisi ollut hankala sovittaa mihinkään väliin. Aluksi olin vähän ajatusta vastaan ja olisin halunnut kuviin sen oikean fiiliksen, mutta onneksi päivää vaihdettiin sillä itse juhlapäivä oli sateinen ja pilvinen ja se olisi saattanut vaikuttaa myös kuvien tunnelmaan. Kaiken kaikkiaan olen kuviin tosi tyytyväinen ja toivottavasti saan teetettyä nämä vähän nopeammin kuin rippikuvat jotka ovat edelleen tilaamatta, hups...fb3 IMG_2505 IMG_2457rajattu IMG_2359333 IMG_2170333 IMG_22463333

4 kommenttia:

  1. Voi että sä olet kaunis, aivan upeita kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Toi ensimmäinen kuva on kyllä aivan upee! Itseäni jäi just valmistujaiskuvauksesta harmittamaan se että kuvat otettiin sisällä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä olen kyllä myös tyytyväinen siihen että päätin ottaa kuvat ulkona, vaikka eihän studiokuvissakaanmitään vikaa ole. Makuasia se lähinnä on :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8