SANGRIA & SUN

Tällaisia päiviä voisi olla useamminkin! Kokonainen päivä täynnä aurinkoa, hyvää grilliruokaa ja hyvää seuraa! Vielä illemmallakin sää oli mahtava, joten lähdettiin porukalla 21:sen terassille nauttimaan ilta-auringosta, kylmistä juomista ja ihanasta gelatosta. Koko keskusta oli harvinaisen täynnä porukkaa, näköjään tällaiset ilmat saa porukan ulos koloistaan! Kuten myös näköjään Pokemon Go, oonko tosiaan ainoa joka ei pelaa kyseistä peliä ja juokse sen takia keskiyöllä ympäri metsiä? On tosi huvittavaa kun aina tietyssä paikassa ihmisiä seisoon ryppättäin puhelinta näpläten, ei voi ainakaan erehtyä siitä mikä peli on kyseessä...
Tuleeko mun postaukset muuten teille normaalisti Bloggerin etusivulle, vai mistä tämä syvä hiljaisuus täällä johtuu? Blogin katselut tippuivat aivan yhtäkkiä usealla sadalla, ja kommenttien puolellakin on  ollut haudanhiljaista - onko siellä ruudun toisella puolella siis ketään?
P7207601 P7207592 P7207613

12 kommenttia:

  1. Hah, olen yhä täällä ja mäkään en pelaa kyseistä Pokemon-peliä ;) On se kumma miten yksi peli voi pistää noin maailman pyörälleen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä muuta sano! Tosi hassun näköistä kun jengi juoksee puhelimet kourassa ympäri kaupunkia :-D

      Poista
  2. Täällä ollaan! Ja mäkään en tosiaankaan pelaa Pokemonia, en ymmärrä sen ideaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Haha näköjään meitä pokemonvastaisia on enemmänkin kuin luulin :-D

      Poista
  3. Näkyy ainakin mulla postaukset ihan normaalisti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä! Mistäköhän tämä katselukato sitten johtuu :-D

      Poista
  4. Tulee sun postaukset normisti! Ja haha, musta tuntuu, että mä oon ainoa joka ei oo ladannut Pokemonia mutta onneksi löytyy vielä myös muita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh hyvä! Joo et tosiaan ole ainoa, munkaan puhelimesta sitä peliä ei tule koskaan löytymään! :-D

      Poista
  5. Meidän pihan läpi käveli yksi ilta joukko jätkiä kyseisen pelin takia, ja asutaan keskellä metsää, niin että ei meidän pihaan ihan helpolla eksy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh :-D Täällä meidänkin lähellä on haahuillut pikkupoikia puhelimet kädessä mutta sentään eivät ole pihalle asti vielä ehtineet!

      Poista
  6. Täällä ollaan vielä! Itse oon vaan harmillisen laiska kommentoimaan ikinä mitään... :D Sulla on aina niin ihania ja raikkaita kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Pakko myöntää että mä oon myös vähän laiska muiden blogien kommentoimisen suhteen mikä on aika jännää kun kuitenkin tiedän miten paljon ne piristää :-) Pakko siis koittaa ryhdistäytyä vähän itsekin ja hei kiitti, tuo uusi kamera on kyllä ihana ja se on nostanut mun kuvausinnon ihan uudelle tasolle!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8