RODOKSEN REISSUVIDEO

Mä sainkin tämän reissuvideon valmiiksi jo eilen joten tässäpä se olisi! Mä en ole varmaan koskaan muokannut videota yhtä nopeasti eikä tämä olekaan mikään taiteellinen mestariteos, enemmän tällainen fiilistelyvideo ihan omaksi muistoksi. Mun piti kuvailla noita videoita vähän enemmän mutta se pääsi aina unohtumaan ja etenkin vesipuistomatskun puuttuminen harmittaa sillä kamerasta oli juuri sinä päivänä akku loppunut. Ihan kiva tästä silti tuli ja etenkin nuo klipit Lindoksesta ovat aivan ihania, noita maisemia tulee kyllä ikävä! Ja nyt kun olen kerta innostunut näistä videoista niin kysympä samalla että olisitteko vielä kiinnostuneita kielimatkavideosta joka on kaksi vuotta odotellut julkaisuaan? Se on näistä kaikista mun tekemistä videoista lempparein jo ihan muistojenkin takia ja haluaisin kovasti sen täälläkin julkaista, etenkin kun siitä on aina välillä kyselty!

10 kommenttia:

  1. Aaaa tästä videosta tulee niin suuri lomakuume!! :D



    https://iinaemiliasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla myös vaikka tulinkin vasta kotiin! :-D

      Poista
  2. Onko kuvattu GoProlla? Ihana video :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastavaalla actionkameralla ja mun Olympuksella :-)

      Poista
  3. Tosi kiva video, olitte kyllä upeissa maisemissa! Ja olis myös tosi kiva nähä sitä kielimatkavideota :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kielimatkavideo on myös tulossa jossain sopivassa kohtaa :-)

      Poista
  4. Joo julkaise se kielimatkavideo!

    VastaaPoista
  5. millä muokkailet videosi?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8