RODOKSEN OSTOKSET

P7027299 Tämä söpö Bershkan pikkulaukku kiinnitti mun huomion heti ekalla visiitillä ja loppuloman ajan se pyörikin aina välillä mielessä. Kaikki mun laukut on joko valtavia puolet omaisuudesta kantavia saaveja tai niin pieniä että puhelin hädin tuskin mahtuu mukaan. Jokin pieni ja näppärä mutta kameran vetävä laukku on ollut siis tarpeessa ja tämä täyttää ne vaatimukset loistavasti!  P7027301 Tämä lompakko taas löytyi Stradivariuksesta korvaamaan jo parhaat päivänsä nähnyttä vanhusta. Hintaakaan ei ollut kuin vain kympin verran, joten tämä oli mun mielestä mainio löytö!P7027302 P7027308 P7027318 P7027323 Sephorasta ja paikallisesta kosmetiikkaliikkeestä mukaan lähti Makeup Forever Ultra HD meikkivoide sävyssä 127. Etsinnässä on jo jonkin aikaa ollut korkeampilaatuinen meikkivoide ja myyjän hyvän myyntipuheen jälkeen olin myyty Lisäksi Macin pisteeltä tarttui mukaan hyvällä alennuksella varustetut Fix + ja mattahuulipuna sävyssä Velvet Teddy. Mä olen jo kauan sitten oivaltanut että vähänkään pinkit huulipunat ei sovi mulle yhtään ja siksi olenkin alkanut kallistumaan enemmän ruskeaan ja nudeen. Tämä on täydellinen "my lips but better" - sävy mulle ja tulee varmasti myös kovaan käyttöön!
Muuten mun ostokset olikin aika vaatepainotteisia ja näköjään tuli ostettua lähinnä mustia vaatteita, heh. Olen eniten innoissani tuosta nahkatakista ja jumpsuitista jotka tulevat molemmat varmasti näkymään myös täälläkin pian!P7027326 Pull & Bear P7027328nknö Pull & Bear P7027331 Zara P7027335 Zara P7027338 Zara P7027343 Bershka P7027350 Stradivarius P7027353 Stradivarius

11 kommenttia:

  1. Et ilmeisesti välitä meikkien eettisyydestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauran tälle kommentille ja kovaa XD

      Poista
    2. Tottakai eettisyys on aina plussaa, mutta se myös rajoittaa valikoimaa tosi paljon :-/

      Poista
  2. Tuo laukku on kyllä aivan ihana!
    Ihan btw olis kiva nähdä postausta sun huoneesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi näppärä! Näillä näkymin en ole ainakaan tästä huoneesta tekemässä postausta mahdollisen muuton yhteydessä ehkä sitten... ;-)

      Poista
  3. Pakkoa kysyä mutta millä oot tehnyt sun bannerin? Olen etsinyt tuota todella kauan mutta en löydä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan vain fontti, eli wordillä :-)

      Poista
  4. Mistä oot ostanut ne sandaalit jotka on näkynyt ainakin sun Rodos-videolla? :) Ne on tosi ihanat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Dune Londonin ja ostettu Dubaista! Ne on kyllä aiiivan ihanat, käytin niitä melkeempä joka päivä tuolla :-)

      Poista
  5. Paljonko maksoit tuosta make up for everin meikkivoiteesta? Oliko siellä meikit halvempia kuin täällä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolle jäi muistaakseni hintaa 38€ 15% alennuksen jälkeen :-) Sephorassa hinnat oli samalla tasolla kuin esim. Dubaissa, eli ei ollut mitenkään halpaa. Tosin Macin tuotteet oli huomattavasti halvempia! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8