LAST DAYS IN GREECE

Viime päivät ovat kuluneet sängyn pohjalla ukkoskuurojen keskellä ja nuha parannellen Greyn anatomian parissa. Jostain syystä mun reissuflunssa ei vieläkään ota parantuakseen ja siksi en olekaan poistunut talosta - tai edes sängystä - moneen päivään. Onhan tämä näin lomalla tosi kurjaa, mutta sentään tässä sää on hyvä syy maata vain kotona ja katsoa pari kautta sarjasta päivässä, heh. Mä olen aina välillä myös muokkaillut reissukuvia ja niitä riittääkin vielä muutaman postauksen verran tänne julkaistavaksi! Reissun vikoina päivinä mä olin jo valmis lähtemään kotiin, koska matkalla sairastaminen oli täyttä tuskaa, mutta tällä hetkellä mä makaisin niiin mielelläni taas aurinkotuolissa kylmä cokis kädessä... Mun aivoilta ei tunnu luonnistuvan tekstin tuottaminen nyt yhtään, joten ehkä jätän tämän vain tähän ja annan kuvien puhua puolestaan! P6267165 P6277198 P6267163 P6257135 P6257133 P6257091 P6257121

2 kommenttia:

  1. Määki oon flunssassa:/ Paranemisia sulle:)
    Hienoja kuvia♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, meitä nuhaisia näyttää olevan nyt aika paljon :-/ Samoin! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8