KESÄN EKAT ASUKUVAT

Mä pääsin nyt keväällä mukaan Indiedaysin ja Bioluvilin kamppikseen johon käytiin toukokuun alussa ottamassa muutamat asukuvat ja nyt vihdoin voin jakaa ne myös täälläkin! Asujen suunnittelu oli hauskaa ja kuvaaminen kylmyydestä huolimatta myös kivaa, ja tämä asu olikin ehdottomasti näistä kaikista eniten mun mieleen. Lämpimille "kunnon" kesäpäiville tässä on ehkä vähän liikaa vaatetta, mutta vähän kylmemmille päiville tämä kokonaisuus sopii mainiosti, niiltäkään kun ei voi Suomen kesässä oikein välttyä. Erityisesti tuon hatun käyttöä odotan innolla, sillä viime kesänä en kerennyt sitä vielä kovinkaan paljoa pitää. Mä olen tosin reissua varten ostellut vähän sitä sun tätä ja toinenkin uusi hattu odottaa käyttöä, mutta eiköhän molemmat eksy mun päähän jossain vaiheessa kesää tai syksyä. Ylihuomenna on muuten vihdoin se kauan odotettu päivä kun lähdetään reissuun! Lähdetään Helsinkiin jo huomenna, ollaan yö siellä ja aikaisin aamulla lento lähtee kohti Rhodosta. Mä en ole ihan vielä edes havahtunut koko hommaan vaikka laukkukin on jo osittain pakattu, ehkä sitten koneessa jo tajuan että sitä ollaan taas lähdössä aurinkoon!
Palaillaan seuraavaksi sitten niillä yo-kuvilla, mä nimittäin päädyin muokkaamaan osan niistä uudestaan ja siksi päätin julkaista nämä ensin!
Untitled Takki Bikbok / Farkut Gina Tricot / Toppi & Hattu Bikbok / Kengät H&Mkamppis kamppis kamppis

5 kommenttia:

  1. Oii IHANA takki<3 pakko saada iteki toi *sydänsilmäemoiji*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aiiivan ihana, kaduin niin paljon kun en sitä aikanaan kaupasta ostanut ja siksi olinkin tosi iloinen kun löysin sen fb-kirppikseltä ja tosi halvalla vielä! Vielä tuota kivempi olis se ton sininen versio, ehkä mä löydän sen jostain seuraavaksi! :-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti, toi on yksi munkin lemppareista! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8