VAPUN MEIKKIVIDEOTA

Mä oon viimeiset neljä päivää pyöritellyt tätä vappuna kuvattua videota Youtubessa ja vihdoin päätin että samahan se on tännekin julkaista! Mun oli tosiaan tarkoitus kuvailla mun normaalia baarimeikkiä niinä päivinä kun haluan panostaa, mutta koska kuvasin videon jo aikaisemmin päivällä päätin jättää ripset vielä laittamatta ja kuvasin videon muutenkin vähän kiireessä. Loppujen lopuksi videosta taisi tulla enemmänkin keskivertoihmisen simppeli arkimeikki, mutta eipä sekään haittaa! Tällaiselle arkena lähinnä ripsaria käyttävälle tuokin vie kymmenen kertaa enemmän aikaa kuin normaalilaittautuminen siinä missä joku taas naureskelee tuolle panostuksen määrälle. Ensi kerralla otetaan sitten uusi yritys paremmalla ajalla ripsien sun muiden kanssa, kai tämä kelpaa siihen asti!
Ps. Ignooratkaa nuo ei-niin-nätit rusketusrajat ja tuo ihme sotku mun paidalla, miksi mä en kuvatessa huomannut mitään?

9 kommenttia:

  1. Voitko seuraavan kerran laittaa hiukset kiinni meikkivideolle, häiritsi tuo jatkuva hiusten sohiminen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha katsoin ihan samaa tuota videota muokatessa :-D Koitan parantaa jatkossa!

      Poista
  2. Tosi kivan näkönen ku meikkaat nii luonnollisesti! Noista tuotteista ois kiva saada joku tarkempi esittely? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Mä voin vilauttaa noita paremmin vaikka seuraavassa videossa, mutta nuo on samoja tuotteita joita täälläkin on meikkipostausten puolella pyörinyt. Toki voisin tehdä mun "perusmeikeistä" ihan erillisen postauksenkin! :-)

      Poista
  3. Moikka! Miten oot toiminu nuitten Sheinsiden tilausten kanssa? Ootko joutunu maksaan tullia, entä paljon se on? Pystyisitkö tehä vaikkapa jonkun postauksen tähän liittyen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tilaillut pääasiassa yhteistyön kautta ja vain pari kertaa itse, mutta vain kerran on jäänyt tilaus tulliin ja se oli nimenomaan yhteistyöpaketti. Sen sain maksamatta ulos sieltä kun esitin tilaustositteen jossa lukee että loppusumma oli nolla :-) Eli älä huoli, sheinsiden tilaukset jää tosi harvoin tulliin ja mikäli ne sattuu jäämään niin ne on vain maksettava mukisematta.

      Poista
  4. Käytätkö itseruskettavaa, jos joo niin mitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän kasvoille St. Tropezin moussea ja muulle kropalle sitä Doven uutta päivettävää koska toi edeltävä alkaa olla jo vähän lopussa enkä raski ostaa vielä uutta :-D

      Poista
  5. Kivaa vaihteluu nää videot, mut niit ois huomattavasti kivempi kattoo jos sä esim. hymyilisit enemmän :D ihan sika kiva luonnollinen meikki muuten kyl!!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8