VAPPUFIILIKSIÄ

Mun vappuun kuului ihan liian monta omarmunkkia, paljon simaa, kavereita, naurua ja hyvää musiikkia. Mulla juhlinta alkoi alla näkyvällä vappubrunssilla, jonka jälkeen loppupäivä sujuikin lähinnä iltaan valmistautuessa. Päivällä mä kuvasin myös meikkivideon joka nähdään täällä luultavasti huomenna! Lauantaina me juhlittiin Siljan synttäreitä ja oltiin vapputeeman mukaisesti prinsessoita ja päivänsankarilla oli tietysti kaikkein isoin ja hienoin kruunu. Me aloiteltiin iltaa kaverin luona josta siirryttiin parin paikan jälkeen loppuillaksi minnekäs muualle kuin Mooniin tanssimaan. Kaiken kaikkiaan oli ihan älyttömän hauska ja mukava ilta ja tällaisia saisi olla useamminkin! Koko illan ideana oli elää spontaanisti ja välttää suunnitelmia, ja siinä me kyllä onnistuttiinkin! Kokonaisuudessaan mun vappu oli ihan mahtava, vaikka varsinainen vappupäivä menikin rauhallisissa tunnelmissa kotona ja Scandalin parissa. Mun harmiksi mun puhelin päätti tosin sanoa itsensä eilen irti ja kohta alkaa olla täynnä 24 tuntia whatsapintonta ja puhelimetonta elämää (kamalaa, i know). Olisiko kellään vinkkejä tuon kapulan pelastamiseksi? Avatessa se vilkuttaa vain omenakuvaketta, mutta sammuu heti sen jälkeen eikä vain yksinkertaisesti suostu avautumaan. Pakkoavaus eikä mikään muukaan näytä auttavan, enkä halua nollata puhelinta kaikkien kuvien vuoksi... Kai se täytyy vain painella Soneralle ja köyhtyä parilla sadalla eurolla jos tuo ei ala tuosta pian tokenemaan...Untitled Untitled Untitled

1 kommentti:

  1. Mulla oli sama juttu puhelimessa ja selvis, että akku oli ihan kulutettu loppuun. Vaihdettiin akku ja puhelin toimi taas! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8