PERJANTAI 13.

Mitenköhän onnistun aina pitämään viikon postaustauon vaikka kuinka vannon että palaan taas siihen parin vuoden takaiseen aktiivisempaan tahtiin? Nyt mulla on tosin ollut hyvä tekosyykin poissaololle, sillä viime viikko on mennyt yhtä jännää kamppista valmistellessa ja siihen kuvia ottaessa. Siihen liittyen kolme superkivaa postausta odottaa julkaisuaan, mutta niitä saatte odotella vielä jonkun aikaa! Muuten viime päivät ovat menneet lähinnä yo-kutsujen, juhlavalmistelujen ja Modernin perheen parissa. Mulla oli koko viikko aikaa lähettää ne pahuksen kutsut mutta tietenkin jätin sen taas viime tippaan ja lähdin tänään sitten jäätävässä vesisateessa juuri ennen kolmea polkemaan tuhatta ja sataa lähimpään postiin vain kuullakseni että mulla olisikin ollut vielä tunti armonaikaa. Matkalla kortit lensi komeassa kaaressa suoraan kuralätäkköön ja juuri flunssasta parantumisen jälkeen onnistuin luultavasti kylmettämään itseni taas, mutta muuten mun perjantai 13. sujui tosi hyvin! Ainakin se meni paremmin kun mun edessä kassajonossa olleella reppanalla jolla katkesi kortti ostoksia maksaessa, heh.
Mä en ole tainnut yhtä asiaa täällä vielä kertoakaan: me varattiin mulle ja Marille kahden viikon loma Rodokselle kesäkuussa! Onnistuttiin löytämään ihan superhalpa tarjous jota ei voitu ohittaa, joten tartuttiin tilaisuuteen ja varattiin matka parin päivän mietinnän jälkeen. Nyt haaveissa alkaa siintää jo palmut ja bikinit, mutta vielä pitäisi keskittyä juhliin ja muihin juttuihin jotka pitäisi saada alta pois ennen matkaan. Melkein tekisi mieli skipata koko juhlat ja siirtyä vaan suoraan lomalle, mutta ehkä mä maltan vielä odottaa! Ja nyt saan hyvän tekosyyn ostaa lisää kesävaatteita ja bikineitä...Untitled

4 kommenttia:

  1. Sun blogi on aivan ihana :3 ja oih, Rodos on kyllä niin ihana paikka! Ite olin viime vuonna kesäkuun alussa viikon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Blogger ei meinannut millään antaa mun vastata tähän ja nyt vasta onnistuin vihdoin avaamaan kommenttikentän :-D Ja se on kyllä, edellisestä kerrasta on jo aikaa ja siksi odotankin reissua innolla! :-)

      Poista
  2. Heii, sähän valmistut lukiosta nyt parin viikon päästä? :) meinaatko laittaa hiukset valmistujaispäivänä kiinni vai auki? Ite just pohdiskelen kummin laittaisin niin ois kiva kuulla mihin ratkasuun sun kaltainen pitkätukkainen tyttö on päätynyt :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auki mä jätän ne todennäköisesti, en ole ikinä kokenut niitä nutturoita tms oikeen mun jutuksi :-) Mutta en ole tosiaan ihan varma vielä!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8