ONNELLINEN

Juuri viime postauksessa kerkesin hehkuttaa tulevia parempia päiviä ja positiivisempaa fiilistä, ja sieltähän se tuli heti päivää myöhemmin! Maanantaina tulivat yo-tulokset ja musta tuli virallisesti ylioppilas! Toki mä tiesin valmistuvani jo ennen tuloksiakin, mutta nyt se jotenkin kolahti mullekin kovempaa ja tajusin että lukio on nyt tosiaan ohi. Mahtava fiilis! Itse arvosanoihin olen myös tyytyväinen - yksi arvosana laski alustavista ja pari taas nousi, joten ei voi valittaa! E:n paperit sieltä tuli ja olen tyytyväinen, sillä niitä mä lähdin ihan ykkösluokalta asti hakemaan. Samana päivänä Nea soitti onnitellakseen ja juteltiin pitkään niistä näistä, koska ei oltu puhuttu suunnilleen ikuisuuksiin. Saan senkin tytön nyt kolmen vuoden erossa olon jälkeen takaisin tänne Suomeen, enkä voi olla tulevasta kesästä yhtään enemmän innoissani! Jotenkin yhdessä päivässä kaikki kirkastui ja elämästä tuli tuhat kertaa kivempaa!
Ehkä tähän fiiliksen paranemiseen liittyy myös se, että mercury retrograde(merkuriuksen väistyminen/perääntyminen??),  loppui vasta ja se pirulainen häipyi meitä piinaamasta. Jos ette yhtään tiedä mistä puhun niin suosittelen googlaamaan - saattaa kuulostaa ehkä ihan hömpältä mutta olen jo useamman vuoden ajan huomannut tämän vaikutuksen mun elämässä!Untitled Untitled

2 kommenttia:

  1. Paljon onnea huippusuorituksesta! :) Mä sain tulokset kans nyt samaan aikaan ja oon ihan tyytyväinen. Miten muuten laskit sen yleisarvosanan eli "E:n paperit", koska ymmärtääkseni sitä ei enää todistukseekaa merkitä mut olis se silti kiva tietää :D ja hei sul on ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Eihän sitä tosiaan enää todistukseen merkitä mutta sen voi tosiaan laskea itse ihan vain keskiarvon laskemalla (L=7, E=6 jne.) :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8