THE PERFECT BREKKIE

Kuten mun snäppiä seuraavat jo tietääkin, meillä oli eilen Marin kanssa treffit The 100 ja mäkkiruoan merkeissä. Mari on jo pitkään koittanut suostutella mua katsomaan kyseistä sarjaa ja nyt sitten vihdoin annoin periksi ja aloin katsomaan. Me taidettiinkin katsoa eilen sellaiset vaatimattomat 10 tai 11 jaksoa, heheh... Vastapalvelukseksi Mari alkoi myös katsomaan Scandalia, joka on mun uusin pakkomielle ja jota olen katsonut ihan kiitettävän paljon tässä viime viikon aikana. Onko siellä muita kyseisen sarjan seuraajia?
Nyt aamupäivällä mun päivä alkoi samoissa merkeissä The 100:n ja herkkuaamupalan merkeissä. Kuvissa näkyvät avokadoleivät ovat kuuluneet mun aamiaiseen viimeisen reilun kuukauden ajan enkä tule varmaan koskaan kyllästymään niihin! Aika hassua että en ole aikaisemmin tätä yhdistelmää kokeillut koska tunnetusti rakastan kaikkea mahdollista mihin avokadoa voi vain tunkea! Nyt alan kuitenkin laittautumaan sillä mun pitää raahata itseni koululle taas parin tunnin päästä. Palaillaan siis myöhemmin!Untitled Untitled Untitled

4 kommenttia:

  1. Avokadoleivät on kyllä niin hyviä, ruisleipä + avokado meinaa kuulua turhan useinkin syömisen yhteyteen :D Mikä sun snäppi muuten on? On mennyt ihan ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niiiin hyvää! Snäppi on karoliiiinas, pitäis varmaan lisätä se tonne sivupalkkiin myös! :-)

      Poista
  2. Miks sun pitää vielä käydä koulussa vai käytkö sä lukion 3,5 vuoteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä siis käyn tässä jaksossa vielä pari kurssia uudestaan ihan kertauksen mielessä ja usein muutenkin menen lukemaan koulun kirjastoon vaikka en muuten "koulussa" olisikaan :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8