UUTTA MEIKKIPUSSISSA

Viime aikoina mun vaatekaappiin ei ole ilmestynyt juurikaan uusia vaatteita, mutta meikkejä onkin taas tullut ostettua sitäkin enemmän... Lip Kitien saapumista odotellessa mä ajattelin esitellä täällä pari muuta uutta juttua jotka ovat täydentäneet mun meikkivarastoa viime aikoina. Tämän postauksen nimeksi voisi laittaa myös uudet suosikit, sillä sen verran hehkutusta tämä postaus sisältää, pieni varoitus tähän alkuun!
P3060011 P3060029 Tämä L'Orealin True Match - meikkivoide on ollut Youtubessa niin hypetetty, että sittarin tarjouksen kävellessä vastaa päätin itsekin vihdoin kokeilla tätä. Testasin tätä eilen ulos lähtiessä ja pakko sanoa että ainakin yhden käyttökerran perusteella on maineensa arvoinen! Koostumus on tosi kevyt eikä yhtään pakkelimainen, mutta peittää silti kivasti ja näyttää monen tunnin jälkeenkin samalta kuin vasta kotoa lähtiessä. Aika nappivalinta siis! P3060017 Tätä L.A. Girl Pro Concealeria on myös hehkutettu Youtubessa, joten pienen ebay-etsinnän jälkeen laitoin putilon tilaukseen ja jo viikossa se saapuikin tänne asti aurinkoisesta Californiasta. Tämän peitevoiteen sävyssä Toast hankin siis varjostusten tekoon, koska itseruskettavasta huolimatta mun iho ei ole ihan noin tumma, haha. Parin käyttökerran jälkeen on pakko sanoa että tämäkin on ihan huipputuote, tosi pigmenttinen, levittyy nätisti ja parin dollarin hintakaan ei kauheasti lompakkoa verottanut! Mar Ja vielä toinen mekkivoide... Äiti osti tämän alunperin itselleen, mutta ei ilmeisesti oikein tykästynyt tuotteeseen ja lahjoitti sen sitten mulle. Mä taas olin tosi kiinnostunut testaamaan näitä, mutta en ollut vielä kerennyt kauppaan asti, onneksi! Tätä mä testasin ensimmäistä kertaa kunnolla muistaakseni penkkaripäivänä, ja olin (tähänkin) todella tyytyväinen! Meikki kesti aamusta seuraavaan aamuyöhön, alkuillan päikkärit ja kaiken sen muun hulinan ja näytti yllättävän hyvältä vielä kotiinkin palatessa. Tämä on sävyltään ihan hitusen liian keltainen ja myös ihan vähän liian tumma mun peruskalpealle talvi-iholle, mutta itseruskettavan kanssa sopii täydellisesti!  P3060023 Mun meikkipussi on ollut pitkään ilman perinteistä nestemäistä eyelineria, joten hetken mielijohteesta ujutin tämän Super Extend - eyelinerin mukaan meidän tilaukseen. Tämäkin on osoittautunut aivan oivaksi tuotteeksi: ei sotke, suttaa tai muutenkaan haalene päivän aikana mihinkään.  P3060025 Tämän Garnierin Micellar Cleansing Water - putsarin ostin myös eilen mammuttimarkkinoiden houkuttelemana, ja hetken tutkiskelun jälkeen tämä vaikuttikin aika mielenkiintoiselta tuotteelta. Tämä siis lupaa putsata silmä-ja kasvomeikin, epäpuhtaudet ja muut kaikki samalla tuotteella ja yhdellä kertaa! Mun mielestä meikeillä leikkiminen on ehkä parasta ikinä, mutta niiden pois putsaaminen etenkin loppuillasta on taas niin tuskaista puuhaa... Siksipä tämä vaikuttikin tosi kätevältä ja kertakokeilun perusteella - taas kerran - tämä lunasit kaikki odotukset! Putsareissa mä vihaan eniten sitä kuivuutta ja kutinaa jota ne paksut vaahdot ja emulsiot aiheuttaa, mutta tämä on iholla ihanan hellävarainen ja pikemminkin kosteuttaa kuin kuivattaa. Aika varma uusi lemppari siis!

7 kommenttia:

  1. Toi Garnierin putsari on ainakin mulla toiminut hyvin, suosittelen siis! (=

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin yhden kerran kokeilulla toimi tosi hyvin, ihan huipputuote! :-)

      Poista
  2. Tuo Garnierin misellivesi sisältää sen jonkun ainesosan mikä lisää syövän riskiä :D
    Mutta kuinka paljon loppujen lopuks se sitä ainesosaa sisältää.. never know.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, selvästi liian hyvää ollakseen totta :-( Luin tuosta jo vähän ja pitääpä tehdä vielä taustatutkimusta, mutta toisaalta mistä sitä tietää mitä kaikki muukin kosmetiikka sisältää :-D

      Poista
  3. Lorealin tuotteita testaan eläimillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah vihdoin joku muukin joka ajattelee eläimiä t. Eri ano

      Poista
    2. Se on tosi harmillista enkä periaatteessa haluaisi todellakaan tukea eläintestausta, mutta näiden tuotteiden/merkkien kiertäminen taas rajoittaisi valikoimaa ja nostaisi hintaa niin paljon että en halua tehdä kosmetiikkaostoksia turhan hankalaksi, niin kamalalta kuin se varmasti kuulostaakin :-/

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8