SPRING VIBES

Joka vuodenajan alussa mulla on tapana aina tehdä inspiraatiokollaaseja siitä, mitä tulevien kuukausien aikana voisi päällensä laittaa. Kevät on jo täällä tulossa jo aika kovaa vauhtia, joten alan pikkuhiljaa kääntämään katseen kohti balleriinoja ja lierihattuja ja pian toivottavasti pääsen niitä käyttämäänkin! Tämmöinen talvivihaaja on aina niin onnessaan kesän tulosta, eikä tämäkään vuosi ole poikkeus, heh. Kunhan vain pääsisi talvitakeista eroon pian...
Espritiltä otettiin taas yhteyttä ja pyydettiin vilkaisemaan nettikaupan valikoimaa, eikä tällainen intohimoinen nettishoppailija tietenkään tällaisesta pyynnöstä kieltäydy! Aika pitkän tovin jälkeen sainkin kokoon ihan kivat kokonaisuudet, jotka voisin vetää päälle vaikka heti jos vain kelit sen sallisi!
Untitled #91

                                                           
Sininen, farkku ja valkoinen on yksi mun lempiyhdistelmistä, eikä sitä varmempaa komboa löydykään! Talven aikana tuppaa aina pukeutumaan ikuiseen mustaan ja harmaaseen, joten kevään tullessa kaipaa jo vähän väriä elämään ja ilmeeseen. Täydelliset boyfriend-farkut puuttuu vielä mun kokoelmasta ja haaveeksi ne taitavat jäädäkin, ne kun eivät oikein sovi muille kuin hoikille ja pitkille jaloille. Ehkä vielä joku päivä... Raitanen neuletakkikin olisi myös hakusessa, mistään ei vaan tunnu löytyvän sopivaa yksilöä!
Untitled #92

                                                                
Sinisellä linjalla jatketaan tässäkin... Nuo molemmat paidat edustaa mun lempiväriä, eli sellaista vauvansinisen ja turkoosin välimaastoa(?), kai tuolle on oma nimikin? Joka tapauksessa tuo väri on mun ehdoton lemppari ja valkoiseen yhdistettynä näyttää ihanan raikkaalta! Ballerinat kuuluu mun kesäiseen vakiovarustukseen ja niin MK:n laukkukin, jota en tosin ihan tuossa värissä omista. Mulla ei oikeastaan ole juuri muita kun mustia kenkiä ja laukkuja, joten ehkä silläkin saralla pitäisi kunnostautua!
Untitled #93
                               
Tämä vika kokonaisuus edustaa taas vähän tummempaa tyyliä, mutta yhtä keväinen tämäkin on! Tuollanen rento t-paitamekko on ollut jo pidempään hakusessa, mutta ainakaan toistaiseksi en ole vielä sopivaa löytänyt. Myös MK:n Mini Hamiltonia oon kuolannut jo ihan kiitettävän pitkään, saa nähdä milloin se mahdollisesti löytää tiensä mun vaatekaappiin! Muutenkin tämä asu on näistä ehkä eniten mun tyylinen tällä hetkellä, vaikka tyttömäisetkin asut on kyllä mun mieleen! Tennarit on kuitenkin ihan must juttu lumettomaan aikaan, ja harvoin muuta mun jalassa näkyykään! 

2 kommenttia:

  1. hei voitko tehdä kylie jennerin huulipunista postauksen !!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8