KYLIE LIP KIT

Nyt se on sen pyydellyn lip kit - postauksen vuoro! Oman tilaukseni mä tein 1.3 ja paketti saapui luokseni 21.3. Paketti lähti matkaan noin viikko tilauksen jälkeen ja se vietti myös pari päivää tullissa, joten toimitusaika oli ihan kohtuullinen. Tilauksen kanssa mulla ei ollut se kummempia ongelmia, olin sivuilla valmiina noin 40min ennen launchia ja kellon lyödessä 1.00 hakkasin päivitä-nappia kunnes tuotteet tulivat näkyviin. Sitten valitsin tuotteet ostoskoriin, maksoin ja tilausvahvistus tuli jo 1.01. Tässä kisassa nopeus on siis valttia, sillä sä kamppailet huulipunista 140 000 muun kanssa ja lisäksi sivu tuppaa kaatumaan noin 5min jälkeen julkaisusta. Ehkä mä olin vain onnekas, mutta mun kokemus koko kaupasta on erittäin hyvä ja aion ehdottomasti tilata lisää tuotteita vielä myöhemminkin! Mä olisin halutessani saanut kaikki lipkitit tuolla kerralla, mutta en sentään halunnut tuhlata 200€ pelkkiin huulipuniin. Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Mä tilasin siis kaksi lipkitiä sävyissä Candy K ja Posie K. Candy oli mulle selvä suosikki heti ekasta launchista lähtien, mutta toisen kitin kohdalla pohdin pitkään Posien ja Dolce K:n välillä. Mä pelkäsin Dolcen olevan mulle liian ruskea ja tumma, ja Posieta taas pidin liian violetihtavan sävyisenä. Lopulta päädyin kuitenkin Posieen, koska ajattelin ruskean kanssa voi mennä pahemmin pieleen, mutta taas liian violetin voi vielä jotenkin pelastaa. Ja onneksi otin sen, sillä Candyn osoittauduttua paljon tummemmaksi olisi Dolce vielä ruskeampana ollut mulle väärä sävy. Sekin sopii vaalealle iholle varmasti tosi nätisti, mutta ruskeaan tottumattomana se olisi ollut mulle huono valinta.
Alunperin olin ostamassa Candyn lisäksi Mary Jo K:tä mutta koska sitä ei tuossa launchissa tullut myyntiin, jäi se seuraavaan tilauskertaan. Untitled Candy K oli alusta alkaen mun selvä suosikki, ja tiesin heti että juuri tämän sävyn haluan ainakin tilata. Kylien huulilla tämä näytti vaalean nudelta, malvan(?)väriseltä ja hieman rusehtavalta. Monella skandinaavisen vaalealla sävy oli taas huomattavasti tummempi ja ruskeampi, joten en oikein tiennyt mitä odottaa kun odottelin huulipunia saapuvaksi. Sävy osoittautuikin mulla vähän Kylien kuvia tummemmaksi, mutta muuten sävy on juuri sellainen kuin odotinkin! Mua snäpissa seuraavat ovatkin  jo nähneet nämä sävyt mun huulilla, mutta eiköhän ne täälläkin näy jossain vaiheessa!
Kitissä tulee tosiaan varsinaisen huulipunan mukana myös rajauskynä, mikä on mun mielestä tosi kätevää ja suuri plussa tämän kitin kannalta. Yhdellä kitillä on hintaa 29$ ja kahdesta tuotteesta se ole mielestäni yhtään paha hinta! Toki huulipunia saa paljon halvemmallakin, mutta tällaiseksi "hype"tuotteeksi hinta on varsin kohtuullinen. Toki Suomeen tilatessa tulee päälle postikulut ja alv, mikä kieltämättä vähän kirpaisee. Untitled Posie K osoittautui mun epäilyksistä huolimatta tosi kivaksi sävyksi ja nyt en oikeastaan osaa päättää kummasta pidän enemmän! Posie on selkeästi pinkimpi ja vähän vaaleampi, eikä onneksi yhtään violetti tai liian vaalea. Mun omien huulien pigmentti on nimittäin niin vahva, että niillä on taipumus muuttaa kaikki vähänkään heleän pinkit tai lilat huulipunat rumaksi tuksusävyksi, eikä siihen peitevoitetkaan oikein auta. Tämän kanssa ei onneksi ole sitä ongelmaa, sillä molemmat tuotteet on tosi pigmenttisiä ja sävy on juuri sopivan tumma. Tätä mä olen käyttänyt ns. "päiväsävynä" ja Candy on taas päässyt huulille illan rientoihin. Molemmat ovat kuitenkin suht neutraaleja ja arkipäivään sopivia sävyjä mikä on mun mieleen, sillä kovin räikeitä punia en osaisi käyttää.  Untitled Loppuun vielä pikaiset swatchit joista näkee, että sävyt ovat luonnossa tummempia kuin kuvien ja pakettien perusteella ajattelisi. Posie K on vasemmalla ja Candy K oikealla. Etenkin Candy yllätti mut täysin, sillä odotin paljon pinkimpää ja vaaleampaa sävyä joka varsinkin tuossa kuvassa näyttää melko ruskealta. Kamera korostaa tuota ruskeaa ehkä vähän todellista enemmän, mutta muuten kuva vastaa aika lailla todellisuutta.
Alunperin mä ajattelin Koko K:n olevan mulle liian vaalea, mutta musta tuntuu että se on juuri sen sävyinen kuin luulin Candyn olevan. Seuraavaksi tilauksen taitaa siis lähteä Koko ja Mary Jo K, ellei sitä ennen kerkeä ilmestyä vielä lisää ihania uusia sävyjä!
Onko joku teistä onnistunut saamaan näitä ihanuuksia käsiinsä?

31 kommenttia:

  1. Kerran satuin instagramiin vahingossa juuri siihen aikaan kun noita lip kit:ejä oli saatavilla, ja klikkasin itseni sivulle huvikseni ja silloin kaikkia sävyjä oli jäljellä ja "testiksi" onnistuin nappaamaan pari niistä ostoskoriin. Mutta silloin mulla ei ollut vielä minkäänlaisia verkkopankki/maksu tunnuksia enkä keskellä yötä viitsinyt vanhempiakaan herättää, joten jäivät sitten huulipunat saamatta sillä kertaa.

    Ehkä mulla ois ollut tuolla kertaa tuuria tai sitten noiden tuotteiden haaliminen ei olekaan niin hankalaa kuin sen luulisi olevan :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, sullapa oli hyvä tuuri! Tosin monesti se antaa kyllä laittaa ne tuotteet ostoskoriin, mutta sitten maksuvaiheessa näkyykin sold out, mihin suurimmalla kaatuu se yritys. Mutta ehkä sua onnistaa vielä joku kerta! :-)

      Poista
  2. Mulle tuli tosiaan Candy K ja 22 ! Candy osoittautui paljon tummemmaksi kuin aattelin, mutta todella ihana sävyhän se silti on. Koko K on varmaan just sellanen, kun mitä myös mä ajattelin Candyn olevan, joten eiköhän se lähde tilaukseen seuraavaksi Dolce K ja True Brown K kanssa! Munkin blogissa nää on päässyt jo parissa postauksessa esille :-)

    LottaEmiliah
    http://lottaemiliah.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se 22 näyttää kyllä tosi kivalta, mutta en ole varma sopisiko se mulle yhtään :-( Pitääpä käydä siis vilkaisemassa miltä se näyttää luonnossa! Mäkin oon nyt jotenkin ihastunut Kokoon ja se on pakko saada, ehkä tilaan sen Dolcenkin jos joskus rohkaistun! :-D

      Poista
    2. Pakko sanoa vielä - Candy oli sun huulilla vielä paljon tummempi kuin mulla, jännä miten nämä sävyt näyttää jokaisella niin erilaisilta! :-D

      Poista
  3. Oi vitsit mäkin sain viime launchissa noi samat! Ootan innolla varsinkin Posieta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, kohta säkin saat ne käsiisi! Posie on kyllä ihanan pirteä sävy, juuri tänään oli huulilla :-)

      Poista
  4. Paljon postikulut olivat kun tilasit ja paljon tuli alv:ia lisäksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postikulut ulkomaille on 15$ ja tuohon mun kahden kitin tilaukseen tulleja tuli 16€ :-/ Aika tyyristä siis, kannattaa tilata vaikka kaverin kanssa yhdessä niin kaikki kulut saa puolitettua :-)

      Poista
  5. Moi! Tää ei liity postaukseen, mutta eikös sulla ole Michael Korsin Jet Set Item Crossbody laukku? :) Pystyykö sitä olkahihnaa säätämään vai ootko lyhennyttänyt sitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla! Sitä ei pysty säätämään joten lyhennytin sitä :-)

      Poista
  6. jääkö se siis varmasti tulliin? että tulee vielä sen $30 lisäksi postikuluja $15 ja sitten vielä $16 tullissa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se sinne aika varmasti jää, musta tuntuu et ne syynää jenkeistä tulevat paketit aika tarkasti... Mä siis tilasin kaksi kittiä ja siks alv oli 16€, mutta joka tapauksessa lähetyksestä joutuu jonkin verran alvia maksamaan :-/ Kannattaa siis tilata kaverin tai useammankin kanssa yhdessä jotta kuluja saisi vähän pienennettyä :-)

      Poista
  7. Siis anteeks jos on vähän tyhmä kysymys, mutta miten tiesit että sun pitää maksaa tulleja? Soittiko ne sulle vai? Miten maksoit ne ja siis oliko niiden 15$ lisäksi vielä ne tullimaksut? Paljon ne tullimaksut nyt sit olikaan? En oo siis ikinä ite joutunu maksaa missään tullimaksuja ja siksi vähän huolettaa:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulli lähettää sulle kirjeen kun sun paketti on otettu sinne :-) Siis joo tullit tai alv oikeastaan tulee ihan erikseen kaikkien niiden muiden maksujen päälle. Siihen alvin määrään vaikuttaa luonnollisesti tuotteen hinta ja postikulut, ja alv on kosmetiikassa sen 24%. Eli mitä suuremmalla summalla tilaat, sitä enemmän alvia myös maksat. Toisaalta pelkästään yhtä kittiä en lähtisi tuolta tilaamaan juuri sen takia, että yksittäin tilaaminen tulee paljon kalliimmaksi kuin useamman tilaaminen kerralla juurikin noiden lisäkuljen takia :-/

      Poista
  8. Voitko käydä tarkistamassa (jos et sitten ulkoa muista) että monesko päivä toi sun paketti lähetettiin? Kun mietin vaan, että kauan sulla sitten siinä toimituksessa kesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paketti "lähetettiin" 2.3, mutta tracking sivuston mukaan se lähti oikeasti liikkeelle vasta 8. päivä. Eli 8.-21.3 paketti oli liikkeellä siihen sisältyen pari päivää + viikonloppu tullissa :-) Eli noin pari viikkoa siinä menee jos ei tulliin jää!

      Poista
  9. Eli siis sullehan tuli se alle kahdessa viikossa?

    VastaaPoista
  10. Käytännössä joo, mutta se tosiaan lähetettiin vasta viikon päästä tilauksesta eli n. kolme viikkoa siinä meni kun sain tuotteet :-)

    VastaaPoista
  11. Okei. Toimiko sulla sit toi usps tracking juttu? Pystyitkö niinku siitä seuraamaan loppuun asti että missä se sun paketti menee? Ku tässä vähän panikoin että kerkeeköhän mun paketti tulla viimestään ens viikolla, kun se lähti ton tracking sivuston mukaan Oxnardista 7.4.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimi se joo, tosin katsoin sitä vain siihen asti kun näin että paketti lähti jenkeistä liikkeelle. Vähän epäilen ettei sun paketti kerkeä tulla, etenkin jos se jää tulliin jumiin :-/

      Poista
  12. Jos paketti jää tulliin niin pitääkö se hakee sieltä vai voiko vaan pyytää lähettään kotiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se hakupaikka on mun ymmäryksen mukaan Vantaalla, eli jos lähistöllä asut niin sieltä onnistuu haku. Muuten paketti tulee sitten postin kautta :-)

      Poista
  13. Ihana postaus. Tilasin itse koko k ja se oli paljon tummempi mitä esim. Kyliecosmetics ig-kuvissa. Tummuus voi tosin johtua siitä, et mulla on melko vaalee iho. Tyytyväinen oon kuitenkin ollut ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo nuo kaikki on tällaisen valkoisen skandinaavin huulilla vähän tummempia kuin muiden :-D Candykin näyttää joissain kuvissa melkeimpä heleän vaaleanpunaiselta, kun mulla se taas on aika vahvasti rusehtava!

      Poista
  14. Tää tulee vähän myöhässä, mutta mistä sä pystyit seuraamaan sitä missä se paketti menee? Tilasin nimittäin tänään lip kittejä ja haluisin seurata millon se lähtee liikkelle:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se seurantakoodi tulee sähköpostilla sitten kun tilaus on lähetetty, eli joskus viikon sisään sen pitäis tulla sulle :-)

      Poista
  15. moi :) mä nyt vasta innostuin näistä huulipunista ja rupesin googlaamaan tietoja ja löysin sun blogin! :D ihana postaus ja mä meinaan kans tilata pari huulipunaa sieltä :) <3

    www.katjaekaterina.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että löysit tänne ja kiitos! Tosiaan kannattaa tilata, ovat hypetyksensä arvoisia tuotteita mun mielestä :-)

      Poista
  16. Löysin sun postauksen kun etsein kokemuksia noista lipkiteistä! Tilasin viimeviikolla omani ja nyt vasta havahduin tästä tulli asiasta :D tuliko sulle siis kirje kotiin että on jäänyt tulliin vai tuliko tieto sähköisesti vai miten ? Oon niin amatööri näissä jenkkitilauksissa vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli kirje kotiin ja siinä olevien ohjeiden avulla tein sen tulliselvityksen netissä, se on tosi helppoa! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8