2/3

Tänään päätin kirjaston sijasta jäädä kotiin lukemaan ja mun yllätykseksi lukeminen sujuikin oletettua paremmin! Kirjaston lukurauhaa ei voita mikään, mutta kotona lähellä oleva jääkaappi taas on plussaa, sillä mikään ei tee lukemisesta hankalampaa kuin kurniva maha! Päivä menikin jälleen koulujuttujen parissa ja illalla päänsärystä huolimatta raahasin itseni spinningiin joka oli kivaa vaihtelua ainaiselle istumiselle. Suoraan salilta mä painelin hakemaan postista uuden objektiivin joka vihdoin yli kuukauden odotuksen jälkeen suvaitsi saapua mun huomaan, eli kyllä sitä oli jo odotettukin! Toivottavasti mä pääsisin testaamaan uutta putkea jo huomenna, en malta enää pitää näppejä erossa siitä... Muutenkin mä vähän innostuin nettitilailusta ja jossain päin maailmaa on tällä hetkellä aika montakin pakettia tuloillaan, kaikkea koruista meikkisieniin ja muuhun sälään. Mun snäppiä (@karoliiiinas) seurailevat näkikin jo mitä mä toissapäivänä(yöllä) onnistuin tilaamaan: kaksi Kylie Lip Kitiä! Mä olen himoinnut näitä paljon puhuttuja huulipunia jos ensimmäisistä uutisista asti ja  vihdoin päätin tarttua tuumasta toimeen. Mä kerron näistä kaunokaisista enemmän kun ne saapuvat, siihen asti pitää vain koittaa hillitä innostusta! P3025822 Untitled P2265744

9 kommenttia:

  1. Mäkin onnistuin nappaamaan itselleni kaksi Kylie Lip Kittiä! Saapuispa jo pian - sen verran kauan oon myös kyseisiä meikkejä himoinnut, että aika malttamattomana niitä odotan kotiin :-D

    LottaEmiliah
    http://lottaemiliah.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, toinenkin onnekas :-) Joo älä, lähetysilmoitus mulle tulikin jo, toivottavasti saapuisivat tässä parin vkon sisällä, en malta enää odottaa!

      Poista
  2. Hei toimittaako ne Kylie Lip Kitit miten Suomeen? Paljonko maksaa ja tuliko tulleja? Nämä haluaisin ainakin tietää jos teet niistä postauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen tästä tosiaan ihan erillisen postauksen vielä jossa kerron enemmän :-) Mutta toimittaa Suomeen, postikulut on suolaiset $15 ja siksi kannattaa vaikka tilata kaverin kanssa yhdessä ettei joudu niin paljoa pulittamaan. Tulliinhan nuo voi tosiaan jäädä jos käy huono tuuri, toivottavasti ei jää :-D

      Poista
  3. Oiii!! Oon itse himoinnu niin kauan kyseisiä huulipunia, joten odotan postausta aiheesta�� Ehkä saan siitä intoa tilata ne viimein itekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ootan jo innolla että ne tulee! Ja kannattaa ehdottomasti tilata, vaikka hinta vähän kirpaiseekin :-D

      Poista
  4. Pakko vielä kysyä, mutta mihin aikaan yöllä sä nämä Lip Kitit sait itsellesi kalastettua? Helpottais ehkä itteeni... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolloin ne tuli myyntiin 3PM PST eli yhdeltä yöllä täällä, mutta ne julkaisuajathan on vähän vaihdelleet aina jokaisen restockin kohdalla. Ja se varsinainen ostohan kävi tosi nopeasti ja siksi nämä sainkin, 1:01 olin jo maksanut ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin, pian sen jälkeen se sivu kaatuikin sit :-D

      Poista
  5. Kiva postaus! Mä tykkään lukemisesta :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8