JANUARY THROUGH MY PHONE

Tammikuu on jo ohi ja helmikuutakin on mennyt jo pari päivää, mikä olisi siis parempi tapa pakoilla lukemista kuin puhelinpostauksen väsääminen!UntitledLukion viimeinen normaali koulupäivä! Suurimmalla osalla oli abihuppari päällä ja itsekin kaivoin sen kaapista ensimmäistä kertaa, heh. Saattaa jäädäkin ainoaksi käyttökerraksi, mä kun en tuosta hirveästi tykkää. Mutta ainakin saatiin hienoja kuvia! UntitledKävin salilla ekaa kertaa ihan naurettavan pitkän tauon jälkeen ja kyllä se tuntuikin kivalta! Seuraavana päivänä ei niinkään... / Että mä olin riemuissani ku löysin nämä Iittalan Essence-punaviinilasit melkein puoleen hintaan sittarista! Mä olin ihan varma ettei niitä enää löytyisi sieltä, mutta siellä käytävän perällä odotti vielä se viimeinen paketti! / Mä kävin laittamassa kynnet ennen joulua, vitsi että niistä tuli taas kivat! Vasen käsi näyttää edelleen peukkua lukuunottamatta yhtä kivalta, oikea ei niinkään... / ♥︎ Untitled FLähdössä hoitamaan asioita / Uuden kameran testailua, kyllä se vaan on näppärä! / Kaunis auringonlasku superkylmänä päivänä / Selfieee UntitledFysiikkaa laskemassa, mitäs muutakaan voisi viikonloppuisin tehdä? / Päikkärit karvainen kaveri kainalossa / Roosan synttäreillä oli maailman ihanin juustokakku ja muutenkin parasta ruokaa, ah / Siinä se on, uusi vauva ♥︎ 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8