HTGAWM & CHILL

Tänään halusin testailla vähän enemmän uutta kameraa ja siksi napsinkin pari kuvaa samalla kun katsoin How to get away with murderia aka mun uutta lempparisarjaa. Tyttöjen lounaskeskustelujen ja suositusten takia klikkasin viikon alussa ensimmäisen jakson auki ja siitä alkoi putki jolle ei näy loppua. Miten sarja voi olla noin älyttömän koukuttava, niin hyvin tehty ja niin ennalta arvaamaton, että jokaisen jakson juonenkäänteet saa tuijottamaan näyttöä suu auki? Eka tuottari on nyt katsottu ja mä olen koukussa, onneksi kakkostuottari jatkuu pian! Asiasta toiseen, mä oon niin rakastunut tähän kameraan! Nämä kuvat on otettu sisällä pilvisenä päivänä, ilman yhtäkään lamppua tai kunnon päivänvaloa ja kuvista tuli silti ihanan valoisia ja ennen kaikkea teräviä ja kohinattomia. Onhan tämän käytössä vielä vähän opettelemista, mutta en silti voisi olla tyytyväisempi tähän hankintaan! P1230123 P1234210 P1230131 P1234195

2 kommenttia:

  1. hei mistä toi amerikanlippu viltti on, paljonko makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti osti sen mulle Ruotsista joten en valitettavasti tiedä sen paremmin :-(

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8