4X NEW

Viime aikoina ei ole juurikaan tullut shoppailtua, joten ostoksiakaan ei ole tälle vuodelle päässyt vielä kertymään. Ennen vuodenvaihdetta ja joulua tein kuitenkin pari ostosta, jotka mun on pitänyt jakaa täällä jo pidemmän aikaa ja vihdoinkin muistin tehdä sen! P1244254 Tämä Bikbokin nyöripaita on hankinnoista uusin ja ainoa vaateostos tämän vuoden puolella. Mä en tiedä mikä, mutta joku tässä nyöritrendissä iskee ja kovaa ja siksi olenkin harmstrannut niitä syksyllä jo pienen kokelman vaatekappiin!P1244239 Tähän highliteriin ihastuin Kicksin aleosastolla pyöriessä ja nappasinkin sen mukaan hyvän hinnan houkuttelemana. Harmikseni kotona huomasin että mukaan lähtikin tämä väärä kullanhohtoinen tuote sen vaalean ja helmiäisen sijasta. Vähän se kismitti, mutta onneksi tämäkin näyttää tosi kivalta iholla ja tulee kesällä sopimaan kivasti yhteen rusketuksen kanssa. Ehkä tästä lähtien alan tutkailemaan niitä pakkauksia vähän tarkemmin...P1244241 Mä oon ollut tosi tyytyväinen mun beautyblenderiin, mutta mun makuun se imee itseensä vähän turhan paljon tuotetta ja menee vähän liian pehmeäksi käytettäessä. Tämä sen sijaan on mukavan jämäkkä, ei imaise kaikkea meikkivoidetta itseensä ja oli beautyblenderiin verrattuna vielä naurettavan halpa, aika hyvä kilpailija siis! P1244251 Ja viimeisenä joululahja minulta minulle: uusi ranneke DW-kelloon! Tästä Southampton-rannekkeesta olen haaveillut jo pidemmän aikaa ja jouluna annoin itselleni vihdoin luvan ostaa sen. Tämä tuo kivaa vaihtelua mustalle rannekkeelle ja näyttää kivalta etenkin kesällä ruskettunutta ihoa vasten. Huomaatteko miten puhun jo kesästä vaikka ollaan vasta tammikuussa menossa, heh?  Pari uutta sisustusjuttuakin olen ostanut, joten niistä juttua sitten seuraavassa ostospostauksessa! 

6 kommenttia:

  1. Mistä toi meikkisieni oli siis ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti osti sen Ruotsista, kaupan nimeä en valitettavasti tiedä :-(

      Poista
  2. Mistä oot kattonu kuwtk? Ootko kattonu 11 tuottaria vielä yhtään? Muistelin että oot kattonu kuwtk ennemmin niin siks kysyn. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan vähän millon mistäkin, useimmiten putlocker.com, watchfreemovies.ch tai dreamfilmhd.bz :-)

      Poista
  3. Hei, kyselisin tämän postauksen takista: http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/2014/09/baby-blue-coat.html?m=1
    Niin onko tuo takki ja muut sen tyyliset takit sun mielestä hyvännäköisiä myös kiinnipidettyinä, kun tossa linkkaamassani postauksessahan tuo takki on sulla vaan auki kaikissa kuvissa :-) en haluis satsata takkiin, jota ei sitten viitti käyttää ollenkaan kiinni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menee se kiinni pidettynäkin mutta näyttää tosiaan ehkä vähän hassulta ja paljon paremmalta auki :-) Ei ole siis sellainen kiinni pidettävä ainakaan mun mielestä!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8