INDEPENDENCE DAY

Itsesnäisyyspäivänä en kerennyt tänne postailemaan, sillä kaaduin illalla suoraan väsyneenä sänkyyn pitkän linnanjuhlien täyteisen illan päätteeksi. Muuten päivä meni aika normaalilla kaavalla, käytiin haudalla, mummo tuli käymään ja kahviteltiin samalla kun arvosteltiin vieraiden pukuja. Oli ihana viettää päivä vain kotona oleskellen ja ilman sen kummempia suunnitelmia! Tämä alkuviikko on taas kulunut aika pitkälti kouluhommien parissa, kuusi kurssia ja koulun ulkopuolinen ylppäreihin luku kun pitää aika kiireisenä. Tosin nyt mulla lukumotivaatio alkaa taas olla yhtä hyvä kuin alkusyksystä, toivottavasti tämä nyt vain kestäisi ainakin jouluun asti! Onneksi loma alkaa kohta ja parin viikon puserruksen jälkeen saa ihan luvassa rentoutua - ainakin hetken, sillä mulla on suunnitelmissa jatkaa lukemista myös lomalla. Syksystä viisastuneena halusin aloittaa oikeasti ajoissa ja varata lukemiselle kunnolla aikaa, niin ettei lukulomalla enää tarvi kerrata perusasioita tai stressata ajan loppumisesta. Ja koskaanhan ei voi lukea liikaa! Nyt mä taidan kuitenkin vääntäytyä sänkyä kohti, jossa tällakin hetkellä makoilen!
Ps. Mä koitan kuvailla ne Black Fridayn ostokset heti, kun vain satun olemaan kotona hyvän luonnonvalon aikaan! Sitä saakin sitten odotella...Untitled Untitled Untitled

6 kommenttia:

  1. Mä alotin lukemaan omiin kirjotuksiin vasta lukulomalla vaikka tarkotus oli paljon aikasemmin, heh. Siinä ehti kuitenki mun mielestä oikein hyvin jos vaan luki kurinalaisesti joka päivä eikä jäänyt keväällä tulosten tullessa harmittamaan liian vähäinen työmäärä. Monilla tosin se lukuloma menee johonki ihan muuhun ku lukemiseen :D Paljon tsemppiä kirjotuksiin ja kannattaa ottaa joulu rennosti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Tosin ihan kertauskurssejakin varten mä koin luku-urakan aloittamisen helpommaksi kun ne samat jutut käydään tunneilla joka tapauksessa läpi. Lisäksi mulla on tässä jaksossa kertauskursseja myös aineista joita en kirjoita ja yhdestä kirjoitettavasta aineesta ei ole kertauskurssia, joten ainakin tämän bilsan kohdalla on pakko aloittaa aikaisemmin. Ja otin vielä yhden kirjoitettavan aineen ihan viime tipassa joten sekin pitää nyt lukea :-D Syksyllä koin lukemisen raskaaksi yhtä aikaa töiden, kuuden kurssin ja jatkuvan sairastelun takia, joten nyt olen ainakin ajoissa liikkeellä ja tähän aikatauluun mahtuu parikin sairasviikkoa :-)

      Poista
  2. Tsemppiä sulle kirjotuksiin! Mitä aineita kirjoitat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kirjoitan äikän, ruotsin, terveystiedon ja biologian nyt keväällä :-)

      Poista
  3. Moikka! sori tää ei nyt liity tähän postaukseen ollenkaan, mutta mulla olis sellanen pyyntö että voisitko poistaa yhdestä persunmallin arvonnasta kommentit koska koko nimeni ja sähköpostiosoitteeni näkyvät google haussa sieltä ensimmäisenä, enkä haluaisi niin :D ja niin varmaan kaikilla muillakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitko sanoa nimen tai sähköpostin niin voin poistaa kommentin, nyt en nimittäin millään kerkeä poistelemaan niitä kaikkia :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8