DUBAIN OSTOKSET

Nyt ne on täällä, nimittäin Dubain ostokset! Hintoja en laittanut tuotteiden perään, sillä kuitit ja hintalaput ovat teillä tietämättömillä ja jokaisen hinnan muuttaminen euroiksi veisi ylimääräistä aikaa. Olen ihan supertyytyväinen ostoksiin ja löysinkin aikalailla kaiken mitä lähdin Dubaista hakemaan! Etenkin vaatteista monet ovat olleet jo kovassa käytössä ja tuskin maltan odottaa että pääsen iskemään kiinni Naked 3 - palettiin!Untitled Untitled Olin jo pitkään haaveillut jonkin Naked-paletin ostamisesta, mutta toissakesänä - tai sitä edellisenä -en raskinut vielä sijoittaa moista summaa yhteen luomiväripalettiin. Kyllä se nytkin kirpaisi ja kovasti, mutta viidennellä Sephoravisiitillä äiti tokaisi tuskastuneena että osta nyt se paletti niin ei tarvi koko viikkoa täällä asua. Niimpä mä sitten kiikutin sen kassalle ja en ole kyllä hetkeäkään katunut(paitsi tiliotetta katsoessa)! Aluksi mulla oli tähtäimessä Naked 2, mutta myyjä sanoi näiden hempeiden ja lämpimien sävyjen sopivan mulle paremmin, joten sen mä sitten mukaani nappasin - viidennellä hipelöintireissulla siis! Untitled Koska mun lemppariripsari oli jo pahasti kuivunut nappasin Pariisin kentältä mukaan uuden putelin! Myyjä suositteli mulle Benefitin Push-up lineria tummanruskeana mustan sijaan, mutta nyt mulla jäi kuitenkin mietityttämään se musta. Eiköhän tälläkin kuitenkin pärjätä!Untitled Sephorasta mukaan tarttui superkiva nestemäinen huulipuna, joka tosiaankin kestää huulilla sen 8 tuntia ihan kevyesti. Untitled Myös Macin liikkeessä tuli harhailtua useamman kerran, ja lopulta sieltä lähti mukaan mattahuulipuna sävyssä Pink Plaid. Untitled Tätä Revlonin huulipunaa sävyssä Sassy Mauve, (joka tosiaan lähti heräteostoksena mukaan Dubain lentokentältä etsiessäni hyvää halvempaa versiota Kylie Jennerin huulipunasta) voisin ylistää ties kuinka pitkällä tekstillä, mutta sanottakoon että tämä päihittää kaikki mun aikaisemmat huulipunat mennen tullen. Tämä ei ollut juuri se sävy mitä hain, mutta käytössä osoittautui tosi hyväksi ja tavallaan korostaa ihanasti mun huulien luonnollista sävyä. Tämä sävy on saanut monia kehuja ja nousi hetkessä mun lemppareihin! Untitled Bath & Bodyworksista mukaan lähti mun kaikkien aikojen lempituoksu Oahu, sekä tarjouksen myötä ilmaisena Velvet Sugar. Untitled Bath & Bodyworks Untitled Bath & Bodyworks Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Forever 21 Untitled Victoria's Secret Untitled Victoria's Secret Untitled Victoria's Secret Untitled Victoria's Secret Untitled American Eagle Untitled American Eagle Untitled Nike Outlet

12 kommenttia:

  1. Mihin tarttet noin paljon vaatteita, joka reissulta raahaat aina kauheen kasan kotiin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonnollisestikin vaatteet menevät rikki, jäävät pieneksi/isoksi tai eivät muuten vain miellytä enää parin vuoden päästä, jolloin laitan ne eteenpäin :-) Eli vanhat pois ja uutta tilalle ja sitä rataa!

      Poista
  2. Apua, aivan ihania ostoksia! Tässähän oikein lomakuume nousee, kun parin kuulauden päästä itsekin menossa Dubaihin :-) Osaatko sanoa oliko esim. Macin tuotteet halvempia/samaa hintaluokkaa tuolla kuin Suomessa? Ja ois mukava lukea vielä joitakin lomavinkkejä Dubaihin liittyen, just että oliko joku erityisen kiva ranta tai must-visit-kauppakeskus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä siellä kaikki kosmetiikka oli yleisesti Suomea halvempaa, mutta kalliimmat merkit (kuten Mac) eivät niin huomattavasti! Ainakin Dubai Mall ja Mall of the Emirates on pakko tsekata - muuta viikon aikana ei sitten kerkeäkään tehdä! :-D

      Poista
  3. ihania ostoksia, mäki haluuun!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nyt ei sitten ostetakaan mitään vähään aikaan :-D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mäkin oon ihan supertyytyväinen, etenkin kun suurin osa ostoksista oli olleet jo pitkään ostoslistalla!

      Poista
  5. Voi apua noita ihania Forever21 ihanuuksia! Näyttää jo noissa kuvissa ihanilta, voin vaan kuvitella, miten kivannäkösiltä noi näyttää ihan päällä asti! :-) Ah!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihania ostoksia, voisin kyllä itekkin kotiuttaa noista kaikki! :)

    VastaaPoista
  7. Paljonko maksoi Niken kengät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää ettei ole minkäänlaista muistikuvaa :-D Me ostettiin noita kahdet joista toiset oli vähän kalliimmat, eli muistaakseni nuo oli jotain 330-350 dirhamia, eli noin about 80€!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8