PUHELINRÄPSYJÄ

Mulla on jo monena päivänä ollut tarkoituksena ottaa asukuvia, mutta koska vettä on tullut melkein päivittäin kuin sieltä esterin kuuluisasta, on sekin sitten jäänyt. Mä olen kuitenkin seuraillut muita blogeja aktiivisesti ja omia vanhojakin postauksia on tullut luettua. Jos mä jotain olen tajunnut niin sen että mulla on ihan älytön ikävä tätä hommaa ja päivittäistä postailua! Nyt kirjoitusten ja sairastelun jäätyä taka-alalle mä aijon palata tähän hommaan täydellä teholla ja alkaa postailemaan ihan normaaliin tahtiin, siis heti kun saan mun kameran takaisin. Mä nimittäin unohdin sen eilen Vilmalle ja sinne jäi myös ne asukuvat, jotka oli tarkoitus tänään julkaista! Tässä olisi kuitenkin parit räpsyt elo-lokakuun ajalta, lisää on vielä tulossa! puhelin Hellesäistä nauttimassa 21:n terassilla / Lempparijätskiä ja ihana aurinko / Viimeisiä lämpimiä päiviä / Uusi laukku in action! puhelin Viime viikkoina on esiintynyt pientä matkakuumeilua loputtomasta sateesta johtuen... / Happyhappy / Hain sittarista sushia ja se osoittautuikin ihan hyvän makuiseksi! / Treeneihin lähdössä - siis niihin ainoihin joissa olen tänä syksynä ollut  puhelin Lempparihousut joita tuli käytettyä paljon sairaalassa juostessa. Tässä kuvassa olin kuitenkin vain asioita hoitamassa / Jo kylmentyneiden ilmojen asun yksityiskohtia / Uutta tavaraa! / Me luettiin Coffee Housessa fysiikkaa Siljan kanssa 4 päivänä, ja laskettiin kyllä ihan älyttömästi!  puhelin Eräänä perjantai-iltana naputtelin väsykoomassa Forever 21:lle tilauksen ja se saapuikin kotiin jo viikon päästä pahimpia sairaspäiviä piristämään! Olisitteko kiinnostuneita ostopostauksesta? / Nämä purnukat + pari muuta olivat mun ainoa ravinto aika usean päivän ajan, hyh. Ei ole kyllä yhtään ikävä noita viikkoja! / Fiilikset enkun kuuntelua edeltävänä iltana. Aamulla oli tosi lähellä etten jättänyt kuuntelua väliin, mutta onneksi en jättänyt! / Eilen aamulla lähdin leffateatteriin hakemaan halpoja leffalippuja, mutta niin oli näköjään muutkin lähteneet. Jono oli pitkä kuin nälkävuosi ja lähdin kotiin ilman lippuja. 

21 kommenttia:

  1. ehdottomasti postausta Foreverin paketista! Ja samalla voisit kertoo hieman tilaamisesta sieltä, sillä itekkin tekis kovasti mieli tilata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin kommentoida ihan samaa, eli ehdottomasti ostosten esittelyä ja mua kiinnostais myös kuulla vähän tarkemmin, oon nimittäin jo pidempään suunnitellut tilaavani sieltä:)

      Poista
    2. Selvä, se on vuorossa sitten heti kun saan vain kameran takaisin! Ja toki voin kertoa tilaamisestakin niitä perusjuttuja, vaikka se ei esim. Nellystä tms. poikkeakaan :-)

      Poista
  2. Ostoksista olis kyllä kiva saada postausta! :)

    VastaaPoista
  3. 21 paketista postausta !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, toteutan sen heti kun vain voin! :-)

      Poista
  4. Joo ostoksista postausta :) Mäkin oon aatellu lähipäivinä laittaa tilauksen tulemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin houkuttelis jo toinen tilaus, tuo ensimmäinen oli nimittäin niin onnistunut! :-)

      Poista
  5. Ehdottomasti Foreverin paketista postausta! Ja edellisiin anoihin yhtyen myös tilaamisesta sieltä olisi kiva kuulla ja kuinka oot ovat oikean kokoisia yms :)

    jenzkusmile.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostospostaus on tulossa ja kokemuksista voin kirjoitella myös! :-)

      Poista
  6. mistä tuo kiva raita paita on kolmannessa kollaasissa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itse asiassa mekko Bikbokista! :-)

      Poista
  7. Juu haluan ostoksista postauksen!
    Ja kiva postaus♥

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus, tälläsiä on aina niin mukava lukee missä on suht perus arkipäiväsiä juttuja! Ja ostospostaus ois myös tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin tykkään tällasista peruspostauksista tosi paljon ja yritänkin tehdä niitä nyt enemmän tulevaisuudessa! :-) Ja ostospostaus on myös tulossa!

      Poista
  9. Olis kiva nähdä tuon kolmannen kollaasin toisen kuvan asusta postausta, jos millään viitsisit :) Sulla taitaa olla päällä se BikBokin pitkähihainen mekko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se juuri! Mulla itse asiassa on otettu yhdet asukuvat juurikin tuo mekko päällä, en ole vaan yhtään varma että ovatko kuvat onnistuneita tai ylipäätäänsä vielä kamerassa! Mutta mikäli ne löytyvät niin toki julkaisen ne :-)

      Poista
  10. miten nuo kuvat on elo-lokakuu jos lokakuu ei ole vielä edes alkanu :D en tiiä siis hämäskö tuo joitaki muitaki kattomaan kalenteriaan uusiksi :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8