KUULUMISIA

Mä en oikeen edes tiedä, mistä aloittaisin kun viimeisen viikon aikana on tapahtunut niin paljon. Noh, tiivistettynä antibioottikuurin viimeisenä päivänä nousi korkea kuume ja mun kunto romahti hetkessä, ja luulin sen vanhan flunssan palanneen. Kuume pysytteli monta päivää yli 39 asteen, ruoka ei maistunut ja se vähäkään ei pysynyt sisällä, särkylääkkeet eivät auttaneet ja yskä ja pääkipu olivat niin voimakkaita että yöllä uni ei tullut. Tiistaina osallistuin enkun kuunteluun erittäin voimakkaasti huumattuna ja 39-asteen kuumeessa, mutta luojan kiitos itse koe meni vain vähän mun normaalia tasoa huonommin. Jo avojen alussa mulla oli niin huono olo, että heti kokeen loputtua hoipuin alakertaan kyytiä odottamaan. Tiistaina mun olo meni niin huonoksi, että koko yön joutui jännäämään että pitääkö lähteä sairaalaan. Kuume meni yli 40 ja lähenteli jo neljääyhtä, ja olo oli suoraan sanottuna niin helvetillinen että en tiennyt että selviäisinkö aamuun asti. Seuraavana päivänä jonotettiinkin päivystyksessä se mukavat 8 tuntia ja lopulta diagnoosiksi tulikin se keuhkokuume mitä itse olin jo epäillyt. Sain siihen antibiootit ja siitähän tämä hauskuus vasta alkoi. Ensimmäiset antibiootit olivat liian vahvat eivätkä pysyneet sisällä > sitten vaihtoehtona oli osasto tai tippa kotisairaalassa > tippalääke tehosi, mutta aiheutti ihoon voimakkaan allergiareaktion joten se lopetettiin kesken > vaihdettiin seuraavaan, liian voimakkaaseen lääkkeeseen joka vain pahensi reaktiota, joten päivystys kutsuu taas huomenna.
UntitledKoko viikon olen siis vain lähinnä maannut sängyssä sillä muuta en ole jaksanut ja tässä nytkin makaan. Koulussa en ole kuuntelua lukuunottamatta käynyt ja siksi mulla menikin kaikki suunnitelmat nyt ihan mönkään. Bilsan kokeen joudun jättämään välistä, samoin matikan. Enkkuun osallistun, sillä siihen voin tarvittaessa mennä täysin lukemattakin ja huonommassa kunnossa. Yritän tietenkin lukea voimien mukaan, toivottavasti keskiviikkona olen jo paremmassa kunnossa! Kevään kirjoitukset menee myös vähän uusiksi tämän myötä, mutta eihän sille mitään voi. Kyllä tämä tietenkin kovasti ärsyttää, etenkin kun bilsaan olen lukiessa niin älyttömästi panostanut mutta tällä hetkellä kunto ei vaan kerta kaikkiaan kestäisi niin pitkää koetta. Enkä tällä hetkellä jaksa ylppäreistä stressatakaan, tärkeintä että paranen ja pääsen taas elämään normaalia elämää.
En mä tiedä kiinnostaako tämä selostus edes ketään, oli vaan pakko päästä puhumaan edes jonnekin kun olen ollut niin eristyksissä viimeisen viikon! Mun snapchattiin on muuten viime aikoina tullut teiltä kovasti pyyntöjä, mutta en ole niitä hyväksynyt sillä tähän asti olen niin tehnyt vain tutuille. Nyt mä kuitenkin laitoin mun mystoryn julkiseksi, joten kaikki halukkaat voivat sitä nyt vilkuilla! Mut löytää snapchatista nimellä karoliiiinas!

20 kommenttia:

  1. Eikäää miten huono tuuri... harmittaa kauheesti sun puolesta :( tsemppiä ihan hirveesti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä muuta sano! :-D Jos jokin on sitä mun kuuluista huonoa tuuria niin tämä! Kiitos paljon! ♥︎

      Poista
  2. Kauheeta, pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  3. Voi ei, ihan kamalaa! :( pikaista paranemista sulle karoliina! <3

    VastaaPoista
  4. Voi ei miten kurjaa :/ Toivottavasti paranet nyt nopeesti!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samaa toivotaan täälläkin :-)

      Poista
  5. Voi ei, ihan kamalaa! :( Mulla oli myös pari vuotta sitten keuhkokuume ja parin päivän aikana pelkkä hengittäminenkin sattui ja olinkin sitten kaksi viikkoa pois koulusta...Mutta voimia sulle, tiedän kuinka kamalaa toi on! :( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon myötätunnosta, tää ei tosiaankaan ole tautina ihan se helpoin vaikka pahempiakin tietysti on! :-D

      Poista
  6. Toi kuulostaa aika pahalle! No, lepäile ja juo lämmintä, niin eiköhän se siitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä tauti ei valitettavasti pelkällä levolla parane, mutta onneksi tämä päivystysrumba alkaa olla jo takanapäin! :-)

      Poista
  7. voi apua, paranemisia sulle! Kannattaa hei toimittaa lääkärintodistus koulun kautta ytl:lle, jos se hieman siinä enkun kuuntelussa auttaisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja lääkärintodistus toimitettiin jo ennen kuuntelua, mutta onneksi alustavat pisteetkin oli niin hyvät että olen ihan tyytyväinen, paljon huonomminkin olisi voinut mennä! :-D

      Poista
  8. voi eii :( mä oon kironnut kun oon ollu jo viikon kipeenä, mutta tää on pientä verrattuna tohon mitä sä kerroit :( toivottavasti paranet pian ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, tämä ei ollutkaan sittenkään se perusflunssa :-D Kiitos paljon!

      Poista
  9. Mullakin on ollut keuhkokuume ja juu ei todellakaan ole mikään helppo tauti. Parantelet rauhassa ja kun tauti on selätetty, voin kertoa, että tulet olemaan niin kiitollinen asioista mitä sinulla on, vaarallinen tauti saa ajattelemaan mikä lopulta on tärkeää. Paranemisia sinne ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Normiflunssaa voi muistella suorastaan lämmöllä tämän jälkeen :-D Kiitos paljon!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8