INSPIRAATIOTA SYKSYYN

Eilen eksyin taas monen mutkan kautta Polyvoren ihmeelliseen maailmaan tarkoituksena tehdä syksyn ostoslistaa, mutta jotenkin tämä kallistui enemmänkin inspiraatiopostauksen puolelle. Viime viikolla mun surkeaa olotilaa paransi Forever 21:lta tullut tilaus josta paljastui toinen toistaan ihanempia juttuja, ja halusin heti tietenkin päästä suunnittelemaan asuja niiden ympärille!
Untitled #78






































Tulevaan syksyyn mä kaipaisin kovasti nahkaista hametta, eikä pari pooloneulettakaan olisi varmasti pahitteeksi kylminä päivinä. Valkoiset popotkin olisi aika ihanat, mutta väri ei käytännössä ehkä niinkään...
Untitled #82







































Tästä kollaasista mulla löytyykin kaikki tuota näppärää pikkulaukkua lukuunottamatta, joka olisi tosi kätevä lisä vaatekaappiin! Mun kympin maksanut "hyvä" baari- ja festarilaukku kun sanoi itsensä irti jo Weekendeillä eikä ole sen jälkeen varsinaisesti parantunut.
Untitled #81






































Nyt syksyllä on tulossa monet synttärit, lukupäivät sun muut juhlistukset ja niitä varten myös sitä juhlallisempaa vaatevarastoa olisi hyvä päivittää. Mulla löytyy omilta synttäreiltä jo kiva pikkumusta jota nuo kuvan mekot yrittävät esittää. 
Pari perusmekkoa olisi silti ihan kiva lisä vaatekaappiin, nehän tulee kuitenkin aina tarpeeseen!
Untitled #79
Jotain tällaista mun päällä näkee luultavasti ihan peruspäivänä kun olen kaupungilla asioita hoitamassa tai koulussa astetta parempana päivänä. Tässä jaksossa mulla ei enää kauheasti tunteja ole, joten ihan päivittäin en näin paljoa jaksa panostaa. Nyt on kuitenkin ihanaa pukea päälle edes jotakin, kun pari viime viikkoa olen maannut kotona niissä samoissa lempparipöksyissä ja neuleessa.
Untitled #83

Tässä kollaasissa on kaikki, mitä tältä syksyltä haluan! Mun lempparitakki, hattukin löytyy jo hyllystä ja mekko on ainoa kohta joka jää uupumaan. Nyt mulla onkin kysymys teille: mistä löydän kivan neulemekon? Kaikki nyt tarjolla olevat on väärää matskua/väärällä printillä/ei muuten vaan miellytä mun silmää. Mä haluaisin löytää sen täydellisen yksilön, mutta mistä? Mä muutenkin nyt ihastunut taas hameisiin ja mekkoihin, niitä on vaan niin kätevä käyttää! 

11 kommenttia:

  1. Näitä on niin kiva lueskella!
    Ootko kattonu Cubukselta neulemekkoa kun itse olen netissä ainakin törmätä sellaisiin jos oikein muistan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, näitä on varmasti tulossa nimittäin enemmänkin nyt syksyllä! Ja kiitos vinkistä, Cubuksessa en olekaan pyörähtänyt aikoihin! :-)

      Poista
  2. oi vitsi noi asukokonaisuudet 1 & 2 on ihania!

    VastaaPoista
  3. millä teet näitä kollaasei :) ?

    VastaaPoista
  4. nellyllä on ainakin pari kivaa neulemekkoa ollut! Kokoja vaan heikosti. (aina kun oon ollu tilaamassa, mun koko ollut loppu)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin taisin bongata sieltä juuri ne samat, kokoja ei vaan tosiaan ollut :-( Noh, ehkä vielä onnistaa!

      Poista
  5. heiiips mistä oot ostanu ton sun oman kultasen rannekellon??:)ihana nimittäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tarkoitat tuota kollaasissa olevaa niin mulla ei juuri tuota mallia ole, mutta tuota vastaava on Michael Korsin ja ostettu laatukellot.fi:stä! :-)

      Poista
  6. Mitä aineita kirjotat ylppäreissä? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8