ANASTASIA BEVERLY HILLS

Viime viikolla eräänä iltana huomasin Essin blogissa vinkin Net-a-Porterin huiman halpoihin hintoihin Anastasia Beverly Hillsin tuotteissa, ja pienen tutkailun jälkeen päätin tilata jo kauan kuolaamani Dipbrow Pomaden. Mulla on jo pidempään ollut käytössä saman merkin Brow Powder sävyssä blonde/taupe, ja tuote on havaittu hyväksi ja ollut käytössä melkein päivittäin! Mä olen kuitenkin jo pitkään kaipaillut puuterimaisen koostumuksen sijaan vaha/geelimäistä tuotetta, joka olisi astetta helpompi levittää ja joka myös pitäisi kulmat kurissa paremmin. Tätä kyseistä tuotetta olen jo pitkään Kicksissä ihaillut ja meinasin sen itse asiassa jo viime viikolla ostaa, mutta onneksi odotin sen pari päivää! Kicksissä tällä oli hintaa reilut parikymppiä ja Nellyllä jopa 32,95€, mutta omastani maksoin vain 12€! Kyllä se aina lämmittää sydäntä, kun saa hyvän tuotteen reilulla alennuksella! Samalla puljussa oli myös tarjouksena ilmainen expresskuljetus ja itse pakettikin oli tosi söpö, tuolta tilaan ehdottomasti jatkossakin mikäli tarvetta tulee. Laukkujahan mä olen tuolta perinteisesti katsonut, mutta meikkipuoli tähän on jäänyt kokonaan katsastamatta!
  Kuinka moni muu tunnustaa köyhtyneensä viime viikolla kyseisen puljun takia?Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

4 kommenttia:

  1. Tilasin, mutta mietityttää että mihin se paketti siis toimitetaan?

    VastaaPoista
  2. Minä myönnän köyhtyneeni juuri samaisen tuotteen takia! Ihan huippu kulmakarvatuote ;) Mietin kyllä, että olisiko pitänyt ottaa sen taupe-sävyn sijasta se vähän vaaleampi blonde-sävy, kun oon niin vaalea, mutta kyllä tuo taupe-sävykin passaa ihan hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas mietin että olisiko se taupe sittenkin parempi, mutta ainakin tää on tosiaan vaaleampi! Blonde vaan taittaa enemmän punaiseen kun taas taupe on tuhkaisempi sävy, eli siinä mielessä se on suomalaisille kulmille ehkä parempi! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8