SICK

Kuten edellisessä postauksessa mainitsinkin, sain Weekendistä mukaan tähänastisen elämäni pahimman flunssan ja  muiden blogien perusteella monella muullakin näyttää olevan sama kohtalo! Mun matkaseuran yskiessä koneessa ajattelin että kohta se on satavarmasti mullakin, rukoillen että flunssa saapuu vasta synttäreiden jälkeen. Ja niinhän se saapuikin, juuri kätevästi ennen ensimmäistä koulupäivää. Eilinen oli kaikista hirvein sillä mun pää meinasi räjähtää paineen tunteen takia ja olo oli niin voimaton että hädin tuskin jaksoin raahustaa bussipysäkiltä kotiin. Olin nimittäin alkupäivän koulussa, mutta neljän käytetyn nenäliinapaketin jälkeen päätin että on parempi lähteä kotiin. Mehu-, höyryhengitys- ja strepsilsöverien jälkeen olo alkaa olla jo parempi sillä huomenna aamulla työt odottavat jälleen ja illalla koittaa synttäreiden juhliminen! Saa nähdä mitä siitäkin tulee,   toivottavasti olen elävien kirjoissa jo huomenna!Untitled Untitled Untitled Untitled

4 kommenttia:

  1. En siis todellakaan ollut ainoa! Ihan kauheeta.. Kauhee flunssa ja eilen yöllä puhkesi jumalaton korva kipu :-( Saa nähdä mihin tää johtaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo et kyllä! Älä muuta sano, mulla on tämä edelleenkin päällä :-D

      Poista
  2. mistä noi sun housut on:)?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8