NEW MK BABY

Tämä postaus on odottanut vuoroaan jo pitkään, ja nyt vihdoin päätin pitää hetken hengähdystauon lukemisesta ja istahtaa taas pitkästä aikaa koneen äärelle. Viime postauksessa innoitsin flunssan loppumisesta ja treenauksen aloittamisesta ja noh, se ilo ei kestänyt pitkään. Cheertreenien jälkeen menin seuraavana päivänä kaikista raskaimpaan spinningiin ja sitä seuraavana päivänä heräsinkin uuteen päivään tutun kurkkukivun ja tukkoisen nenän kanssa. Pikapolilla ramppaamisen jälkeen sain vihdoin diagnoosiksi välikorvan tulehduksen ja käteen antiobiootit joilla tämä maanvaiva toivottavasti vihdoin lähtee. Mä en nimittäin ole kuullut juuri mitään mun vasemalla korvalla päiväkausiin ja päässä jyskyttävä paine alkaa tehdä jo hulluksi! Noh, siirrytään nyt mun vaivoista postauksen varsinaiseen asiaan, nimittäin mun laukkuperheen uuteen jäseneen! ♥︎ Tämä laukku on ollut mun ostoslistalla jo pitempään, mutta päätin odottaa ja ostaa sen synttärilahjaksi itselleni. Kyseessä on siis MK:n Jet Set Item Crossbody ja pakko sanoa että tämä oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä! Näppärän kokoinen, ihana ja yksinkertainen mutta vetää silti kaikki tarvittavat tavarat sisäänsä. Olkahihnaa mun pitää tosin lyhennyttää, sillä haarovälissä roikkuva laukku ei ole kauhean käytännöllinen. Tämä onkin päässyt käyttöön jo useita kertoja ja näkynyt täällä blogissakin jo muutamaan kertaan. Onko kellään muuten mitään ideoita tuon metallilaatan suojelemiselle, nuo kun on niin alttiita naarmuille ja tuossa ne näkyy vielä niin selvästi? Kertokaa vielä mitä olette laukusta mieltä ja löytyykö teiltä kenties samanlaista! 
Untitled Untitled Untitled

14 kommenttia:

  1. Oi itekin sain tommosen, mutta vaan beigenä synttärilahjaks! :) toi on kyllä aikamoinen tilaihme :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä taisinkin bongata sen sun instasta! Sanoppa muuta, tosi kätevä arjen pieniä asioita hoitaessa :-)

      Poista
  2. itsellä on samallainen, mutta valkoisena jossa on tummansinisellä mk logoja :-) on kyl hyvä laukku !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se logokuosinenkin on tosi kiva, voisin ostaa sellaisen korttikotelon sen kuosisena! Ja niin kyllä on :-)

      Poista
  3. Mulla sama ongelma, että laukun hihnaa pitää lyhentää, jottei se roikkuisin ihan haaroissa... muuten kyllä ihana laukku, mulla on tuo sävyssä vanilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo haha, se ei näytä kauhean kivalta :-D Mäkin itseassa hiplasin sitä vanillaa joskus mutta totesin sen kuitenkin liian araksi väriksi mulle :-(

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Tuo on kyllä tosi kiva, tykkään! :-)

      Poista
  5. Miten meinaat lyhentää tota sun laukkua, kun mulla on sama ongelma, että se on liian pitkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan suutarilla kävisin sen lyhennyttämässä, ainakin muut ovat tehneet niin :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8