IKEA & FOOD

Hei taas pitkästä aikaa! Mä en muista milloin viimeksi olisin pitänyt blogista näin pitkää taukoa, ja tällä kertaa sekin tapahtui vahingossa. Pari viime viikkoa on mennyt tiiviisti töissä ja kirjoituksiin lukiessa, joten vapaa-aikaa ei ole juurikaan ollut eikä se myötä postattavaakaan. Aluksi mä halusin vain ottaa vähän vapaata ja keskittyä lukemiseen ja sitten koko homma unohtuikin vahingossa päivien kuluessa. Eilen mä päätin kuitenkin herätä tästä blogikoomasta ja otin ihan varta vasten kameran ikeareissulle mukaan. Me lähdettiin jo suht aikaisin aamulla ajamaan ja poikettiin Rajallakin ennen Ruotsin puolelle menoa. Ikeasta me lähdettiin hakemaan mulle uutta kirjahyllyä ja palattiin ilman hyllyä, tosin ei tietenkään tyhjin käsin kun Ikeasta on kyse. Kaksi tuntia me saatiin siellä kulumaan tyynynpäällisiä hypistellessä ja ruokaa jonottaessa. Mun päivän kohokohta oli ihanat lihapullat vaikka perunamuusi oli jo loppunut mihin olin vähän pettynyt. Aika ruokapainoitteinen päivä oli muutenkin kyseessä sillä Suomen puolella oli ne kiertävät ruokamarkkinat joista löytyy herkkuja Italiasta ja Ranskasta ja kaikkialta siltä väliltä. Mä olin itse asiassa kaipaillutkin niitä meillepäin ja sinne ne ovat toivottavasti seuraavaksi matkalla! Kojuista me ostettiin mukaan ihania mansikkacroissantteja, nougaata ja churroja pieneksi välipalaksi. Ostoksia näkyy varmaan ostospostauksen muodossa taas vähän ajan päästä ja mä yritän muutenkin taas opetella tähän normaaliin postausrytmiin!

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

6 kommenttia:

  1. Heh hauska sattuma. Alkuviikosta tuli nimittäin omaan asuntooni ostettua tuo ylimmäisen kuvan peti ikeasta. :D

    VastaaPoista
  2. mitä aineita kirjotat syksyllä?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8