BURGER BREAKFAST

Nämä kuvat on itse asiassa otettu jo tiistaina, mutta halusin välttämättä postata asukuvat ensin joten nämä kuvat saivat jäädä odottamaan vuoroaan! Tiistai aamuna heräilin rauhassa omaan tahtiin (ja autuaasti unohdin sen *@#%& ajotunnin, great) ja suht myöhäisen ajankohdan takia päätin väsätä aamiaisen sijasta suoraan lounasta. Jääkaapista löytyvistä jämistä oli helppo koota terveellinen ruiskanaburger ja pian lounas olikin jo valmis! Samalla kuuntelin Spotifyä, selailin blogeja ja laitoin lopulta Beverly Hills 90210 seuraavan jakson pyörimään. Mä olen jo pitkään etsinyt uutta sarjaa sen ikuisen GG:n tilalle, nyt se on löytyny ja mä olen koukussa. Ja mikä parasta, kyseisessä sarjassa on peräti kymmenen tuottaria eli tämä hupi ei tule loppumaan ihan hetkeen! Mä yritin katsoa myös sitä uutta 90210:ta mutta se oli niin surkea että sain pelkän pilottijakson katsottua vain vaivoin loppuun. Jos teillä on jotain hyviä sarjaehdotuksia niin laittakaa niitä tuonne kommentteihin, mä oon aina innokas testaamaan uusia sarjoja! Untitled

9 kommenttia:

  1. 6 kuvaa samasta jutusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä.

      Nyt jotain panostusta, hei!

      Poista
  2. Kato how i met your mother tai suits. Ne on ihan mun lemppareita! Ensimmäisen oon kattonu 3 kertaa läpi vaikka siinä on 9 tuottaria! :-)

    VastaaPoista
  3. tvd, pll, girls, pako, supernatural?

    VastaaPoista
  4. How i met your mother on kyllä ihan sairaan hyvä, suosittelen kattoo!

    VastaaPoista
  5. Havaiji 5-0 on kyllä ihan yks mun suosikeista! Oon jääny ihan koukkuun siihen. ❤

    VastaaPoista
  6. Havaiji 5-0 on kyllä ihan yks mun suosikeista! Oon jääny ihan koukkuun siihen. ❤

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8